Breaking News
Loading...
November 8, 2011

Info Post

Anak yang selama ini mencemar nama bapanya sendiri Marina Mahathir sekali lagi tampil mengaibkan bapa beliau. 

Kali ini beliau tampil menyokong Ambiga yang menggunakan pengaruhnya menyokong usaha menganjurkan Seksualiti Merdeka 2011. 

Marina membuat kenyataan menyokong Ambiga kerana bagi beliau, selagi sesebuah Program tidak mendatangkan kekacauan atau apa2 yang boleh menggugat keselamatan Negara, ianya dianggap tidak salah disisi undang2. 

Marina dalam pada yang sama menyelar media2 elektronik yang mengaibkan Program ini dan mendesak pihak Polis menarik semula pengharaman Program tersebut. Beliau sebelum ini pernah menyertai Perhimpunan BERSIH 2.0 yang turut mendapat sokongan dari PAS, PKR dan DAP. 

Marina dikatakan bertindak menyokong Pakatan Rakyat yang dipimpin Anwar Ibrahim, bekas anak angkat Mahathir yang telah mengkhianati kepercayaan bapa Marina. Marina juga antara individu yang pernah mencadangkan agar menggunakan kaedah Barat dengan memberi kondom secara percuma tanpa menghalang sebarang aktiviti seks kerana sekurang2 nya, ianya dapat mengelakkan dari jangkitan AIDS. 

Beliau berkata seks tidak dapat dihalang malah ianya tidak punyai sebarang masalah selagi ianya dilakukan dengan cara yang betul iaitu menggunakan kondom. Lagi sekali Marina isytihar menderhaka bapa kandungnya sendiri. Sebelum ini beberapa parti politik dan NGO Islam tampil membantah penganjuran Seksualiti Merdeka 2011 termasuklah dari parti UMNO dan PAS. sumber: gelombang rakyat

marina, "SEX IS FINE IF YOU WEARING CONDOM..
aku, SO MARINA CAN I FUCK YOU...???

18 comments:

Anonymous said...

eeeee you ada selera ke nak fuck si marina ni .......

Anonymous said...

ayat last tu bagus beb! Hahaha.biar dia faham sikit.

Anonymous said...

If u Fuck her , it's the same as u are FUCKING Ambiga...EeeeeeeeeeYekkk

aku sayang Tun Mahathir said...

marina...marina.....
macamana aku sayang Ayahanda Tun Mahathir lebih dari nko...?????

Anonymous said...

marina mesti sudah meengamalkan seks percuma bersama sebarang lelaki kerana perempuan ini sudah berasaskan condom kesukaannya. apakah si betina ini sudah jadi mak janda atau masih beristeri lagi? aku mesti siasat perempuan ini yang memalukan keluarganya. nampaknya perempuan ini menggalakkan 'free parking' seks.

Anonymous said...

Hal Antum Muslimun...Marina?

mdsaf said...

hahaha... tu namanya orang jahiliah...orang yg jahil hukum-hukum agama...

Anonymous said...

Marina ...you are BASTARD...!!!!
Kami menentang Seksualiti Merdeka bukan kerana namanya tapi kerana tujuan dan amalannya yang sudah tentu bercanggahan dengan Islam.Awat hang bengong sangat..!!!!Hang ni Islam ke apa? Kalu hang Islam,sudah tentu hang pun tahu LGBT tu haram dalam Islam..!!!
Hang sokong program tu atas dasar Hak Asasi....tp mana lebih penting, hak asasi ke larangan agama?
Kalu hang lebih pentingkan hak asasi, jangan marahkan perogol kalau dia merogol hang atas nama hak asasi seorang perogol...!!!

Anonymous said...

hello braders

nampaknya senang saja ekau semua kondem mengondem
si marina mahathir.

Tahukah braders apa agenda seksualiti merdeka?

Pakai hentam sembrono aje -tak baik beb



melayu beradap sampah -kononya beragama isleh
----------------------------------------------

nampaknya braders ada pelajaran tapi kureng di dalam
hal kesihatan mental dan sosial.

Tidakkah ada hunsa di kalangan kamu?

Tidakkah ada lelaki lembut di kalangan kamu?


Jabatan agama masih di alam kayalan- tak realistik
dan berfikiran bontot.


pasala apa?

tengoklah berapa tokoh agama kita pergi melawat pope
dengan haji mat najib?

jamil khir -menteri agama

ketua ulama yang membuat fatwa kebangsaan


Apa najib buat kat vatican?

Najib Tunduk hurmat pada pada tanda kristen- the cross

Tengok gambar di dalam internet.


pope itu mashor [bahasa melayu ada kureng sikit-takde sukukata untuk infamous] kerana apa?

pope masyor kerana tahan padri padri katolik yang homo di seluruh dunia kristen!!!


Adakah kamu semua wakil tuhan -bolih kondem marina kerana adakan majlis penerangan pasal
seks ketiga [hunsa] di kalangan rakyat malaysia?

Tidakkah kamu tahu ada hunsa di kalangan kamu?


Malaysia -dunia ketiga dengan penduduk punya mentaliti kureng macam kamu kalian.

Jadi wajarlah marina sebarkan info bahawa ada hunsa dikalangan kamu.


Bincanglah apa hunsa bolih bikin untuk nikmati hidup.

Takkan nak jual buntut aje sepanjang hayat dekat belakang mati.


Tahukah kamu di mana belakang Mati?


Kalau kamu tahu belakang mati -barulah bolih dabik dada : 'saya celik.....'


Kalau tidak keamu semua hanyalah mat kampong dengan mental horsepower yang kureng!!!


Ashraf
------

Ingat tak kes hunsa bernama ashraf- nak tukar jantina di dalam i/c .



Mat mat kat JPN rujuk pada mat buntut di JAIS. Mereka rejek. Ashraf mati -dengan hampa.

Wahai melayu, bangsa ku

mat mat di pejabat agama berfikiran buntut- ok jika kau gelar mereka mat lembu

tapi janganlah kamu terikut ikut fikir macam mereka


lihatlah betapa mulia nya gomen australia


mereka terbitkan jantina baru di dalm paspot mereka- ada jantina pompuan/ jantan/ X [untuk hunsa]


nota
------

hunsa ada 2 alat kelamin - vagina[pooki] dan penis[batang pliak]

ada kemungkinan satu daripadanya akan menyerlah dari yang satu lagi

jadi kalau hunsa macam ashraf , penisnya kecil dan vaginanya jelas -adalah kebiasaan

bagi mereka mebuat surgeri membuang penis itu dan beraksi jadi pompuan.


Adakah itu salah ?


Hei, Allah membenci orang orang [ khusunya orang pas/umnonok] yang tak mahu gunakan akal.

Ini di huraikan banyak kali di dalam al quran.

Berilah marina [ bukan pasal bapak dia madey] untuk memberi penerangan lanjut dan

utarakan ide idenya untuk kesajahteraan sekumpulan rakyat malaysia yang malang.



kkk

Anonymous said...

budak anon 11.34am ni mesti gay.

Anonymous said...

Memang hunsa ada dua tapi islam mengajar dia pilih salah satu..lepas pilih tu kekal yang satu jer la..jadi dia akan akhirnya jadi samada laki atau pompuan jer..takde jantina X..apakah bangang budak ni mana dia belajar islam...dol islam melarang keras orang yang biseksual ni..mana boleh dalam islam. kalau ko gay ko kena tukar perangai tak boleh kata boleh pada Gay takpa jadi gay dan ini hak-hak ko sebagai gay..taknak sebab ko sorang satu bangsa kena laknat...

Anonymous said...

Mereka yang sentiasa menyokong program ini atas nama Hak Asasi Manusia sebenarnya dari golongan manusia pun tidak haiwan pun tidak.

Boleh lah tafsir sendiri. Terbuka untuk komen.

Anonymous said...

Assalamualaikum,
Kalau nak komen Jabatan Agama tapi kita tak cukup pengetahuan agama.. macammana nak komen. Kita tak boleh pandang org agama ni tak cukup akal. kalau tak ada org agama ni macammana dengan masyarakat kita. Jgn ikut iblis yang memang memusuhi orag yang beriman. Islam saja tapi tak buat apa tu iblis suka la.11.34 am kena ingat org boleh agak taraf pemikiran kita dengan membaca tulisan kita.Jangan guna logik akal kita saja. Jabatan Agama pun nak buat keputusan berlandaskan semua aspek. Jangan terus muliakan negara orang kerana ianya kena dengan pendapat kita. Depa nak buat apa pun tak apa kerana mereka bukannya .....Ingatlah negara itu juga yang hantar tentera untuk menghancurkan Irag dan rakyat Iraq.

Anonymous said...

aku rasa mamat ni dh gila kot. xtau hukum hakam..benda dh terang2 dh salah..Allah dh cipta makhluknye berpasangan, maknanye ada laki dh perempuan..ada jantan ada betina..lembu pun tahu ada akal xberlaki dgn sama sejenis...ni jahil drp lembu ni..xpun babi hutan..wakakka

Anonymous said...

Anon 11.34 pastilah gay.

Dia mendapat sumber yang salah dan sedang menyalahi tabie.

Moga dia bertaubat.

eXception said...

Marina boleh dikatakan telah MURTAD dan jatuh kafir kerana bertegas menyokong seks bebas...

Kepada Anon November 8, 2011 11:34 AM, aku rasa ko terlalu banyak baca Malaysiakini dgn Harakah sampai ko tak tau cerita sebenar...

Walaupun khunsa, kita tak boleh mengubah kejadian Allah... Mcm kes Ashraf, dia pergi luar negara, di buat plastic surgery... Dia buang pelir dia, pastu jadikan dirinya perempuan... Itu dah JATUH HARAM!! Sebab mengubah kejadian Allah...

Nama je Islam, nama je perjuangkan hudud... Tapi pasal ketetapan Allah yang melarang manusia mengubah pemberianNya kecuali mendatang mudarat... Itupun nko failed...

Anonymous said...

yg haram tetap haram..sex is not ok unless u do it with ur wife or husband..klu blom kawen, x kesah la pkai kondom ke x, tetap haram..ckp berlandaskan logik akal camni la jadinye..hukum Tuhan letak tepi..ape nak jadi daa

mdsaf said...

Bagaimana seseorang itu boleh dikategorikan murtad? baca sini:
10 Perkara Yang Membatalkan Islam
na'uzubillah....