Breaking News
Loading...
November 30, 2011

Info Post
Haa...haa... kira hebat jugak la aku nie ekk... dua ekor lembu pkr kalah debat dengan aku dalam twitter, sekor lembu jerawat batu namanya saifuddin nasuustion dan yang terbaru lembu gay bernama rafiziramli.

Dua ekor ni tak tahan berdebat dalam twitter terus dia blok aku, apa punya bacul la lembu dua ekor ni, korang bayangkan lah dalam twitter tu pun depa tak tahan berdebat, macam mana kalau nak debat dengan aku kat luar, mau terkencing depa dua ekor tu.

Kalau pemimpin mereka pun kalah debat dengan aku, korang setakat cicak mengkarung tak payah la nak mimpi ajak aku berdebat.

psst... macam mana rafizi nak debat dengan kj, dengan aku pun dia tak lepas...

15 comments:

MPP said...

Apa kelas ajak berdebat.., ajak merempit la broo... Dari Klang ke Medan... Hahahahaha...

mdsaf_kyo said...

wau...hebat..nk tau gak isu pe....takleh copy paste ke?

hehehehe

Megat Alam Gempita said...

hehehe...tahniah bro

Giliran Mak Lampir Zuraida akan tiba tak lama lagi...dia berani jolok sarang tebuan dia akan terima sengatnya.

headbomb said...

terbaik bro mesti carut kaw2 punya tensen hahaha

Anonymous said...

yup bro ..kasi copy paste....pastu boleh aku kasi kat pengikut2 kelas bahawan PKR gay nie ....

Anonymous said...

kasi copy paste bro ...leh aku tunjukkan kat kebaculan pemimpin depa nie kat pengikut2 / pencacai depa nie ..

Anonymous said...

Sembang tak jatuh
kepala butuh!!
Podahhhh......umno dog!!

Anonymous said...

org bodoh je percaya dengan posting ko ni...gambar tu budak sekolah pon dah pandai buat....

Anonymous said...

Dua komen terakhir tu di komen oleh saifuddin dan rafizi, dia tension pasal penyokong pkr kata mereka bacul...

Anonymous said...

wahh..seronok sorang2..apa2 jalah wei..asal hang bahagia..dahsat hang berdebat..apa kata hang ajak kj berdebat gan hang jugak..haha..mesti kj pun kalah kan!!bagitau le tv3suku..esk nama hang glamer..leh najik amik hang calon..memang winable punye..sebab hang menag debat gan saifudin gan rafizi kat twitter..gerenti nye leh jadi calon ni!!!

Selangor Wave said...

tahniah bro,

debat sampai terkincit taik lembu diorang tu

Anonymous said...

kasi tunjuk dulu, nnt diorang counter blk....takat ckp kosong x guna, kene bg waterproof....bru terduduk beb

Anonymous said...

Aku hanya berdoa semoga penyokong PAS dan PKR sedar bahawa mereka sedang di kencing oleh pemimpin mereka dan juga sedang masuk perangkap DAP.

Aku menyeru kepada penyokong2 PAS dan PKR, tinggalkanlah parti kamu. Buat solat istikharah semoga dapat petunjuk dari ALLAH.

Anonymous said...

Ajak KJ wat pa plk, satu saf ngan KJ mana make kawan2 la.. KJ lawan Husam dalam kubu husam sampai terlompat2 husam nk bersilat... wahaha.

Sian kat team KY Jelly..
Terimalah seadanya.

Anonymous said...

tahniah..moga2 rakyat sedar ttg propaganda anwar n konco2nya