Breaking News
Loading...
December 28, 2011

Info Post

Aku tak tau nak kata apa lagi dah, hari tu sorang lebai pas kata nik ajis adalah nabi akhir zaman, ni ada sekor lagi malaun tody yang ketika dia ditahan ISA dulu tiap malam dok cium spander bini dia, badrul amin dah tabalkan anwar sebagai imam mahadi...

Takanlah ciri imam mahadi seorang pemimpin umat islam akhir zaman macam anwar kut... anwar kaki jubo, anwar kaki china doll, thai doll dan macam-macam doll lagi, takan anwar nak pimpin umat islam akhir zaman, gile ke apa ustaz nie...

Ntah la korang tengok sendiri video tu dan nilaikan lah, mungkin akan ada yang bagi komen kata itu pendapat peribadi badrul amin, tapi pada aku, kalau betul dia ni ahli agama macam yang orang selalu kata, takan lah ciri-ciri imam mahadi dan ciri-ciri peliwat tegar dia tak kenal, ohh yee, agak-agak korang apa komen dewan ulama pas???

notakes liwat yang melibatkan anwar dan saiful menurut kata karpal ia terjadi kerana suka sama suka...

3 comments:

Anonymous said...

subhanallah. Apa jadi dengan badrul amin. Dari seorang penceramah yang berkelibar menjadi pembela.......halal haram belum pasti.

Anonymous said...

sy juga terkejut dgn kenyataan badrul amin ni..ingatkan sje je nk buat kecoh.tp bila sy dngar betol2, mmg betol badrul amin ckp mcm tu..dia betul jatuhkan reputasi diri sdri dgn kenyataan mcm tu

Anonymous said...

nauzubillah.. penjilat tegar anwar aljuburi waliwati albuntuti ni..