Breaking News
Loading...
December 8, 2011

Info Post

Sebelum ini pembangkang kecoh dok kata kapal selam yang di beli oleh tldm tak mampu menyelam, malah anak anwar, nurul izzah pernah menjaja cerita itu sampai ke indonesia, kini pemimpin pembangkang telah di pelawa oleh menteri pertahanan, zahid hamidi untuk menaiki sendiri kapal selam itu dan menilai sendiri apakah benar kapal selam itu tak boleh menyelam...

Zahid hamidi mempelawa ketua menteri pulau pinang dan berberapa ahli parlimen yang lain untuk naik kapal selam kd tun razak setelah mendapat tahu yang guan eng akan melawat pertunjukan LIMA di arwana porto malai, langkawi.

Tetapi pelawaan itu di tolak oleh guan eng dan ahli parlimen pembangkang yang lain seperti nurul izzah dan tony pua, tiada alasan yang di berikan oleh mereka walau pun pelawaan itu dibuat secara rasmi, tapi jawapan mereka menolak pelawaan itu di berikan hanya melalui sms dan panggilan telefon.

Pada aku rakyat seharusnya membuka mata melihat bagai mana perangai buruk pembangkang, dulu depa kata kapal selam itu tak boleh menyelam, sekarang bila pihak kementerian mempelawa mereka dan untuk membuktikan kapal selam itu boleh menyelam, mereka tolak pulak pelawaan itu, nampak sangat pembangkang hanya mahu mensensasikan cerita kapal selam tak boleh menyelam, sedangkan cerita yang mereka sebarkan itu hanyalah fitnah jahat semata untuk merosakan nama kerajaan dan tldm.

10 comments:

Selangor Wave said...

dah tau mereka terpaksa telan semula cirit sendiri mula la malu-malu kucing

Anonymous said...

Kalau begitu cara UMNO/BN nak dapatkepercayaan pelawalah rakyat yg nak cuba test kapalselam tu baru berbaloi.Takkan nak uji sorang duarang jer

Anonymous said...

UMNO/BN pelawa kat sorang dua wakil rakyat yang bebal tu je. Rakyat yang lain bijak2, mereka percaya dengan keupayaan tentera kita.

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

apek babi dgn ustazah kafir ni meme lidah paria...

dah zahid nak ajak ko nyelam apasal ko tak brani???

lepas ni kalau korang buat modal kapal selam tak leh selam confirm korang akan kena maki hamun dgn rakyat yg tau berfikir...
kepada rakyat yg bongok tu tak yah la nak buat pandai...
korang bleh stay dgn kebodohan korang tu...

pejuang hamas...

Anonymous said...

@anon December 8, 2011 10:38AM.
Saya nasihatkan sdr. pergi je lah ke Langkawi, tengok sendiri semasa kapal selam dibuka untuk lawatan orang ramai. Tak perlulah kad jemputan.

Anonymous said...

Tentu la pelawa wakil rakyat . Lepas tu wakil rakyat ni juga la yang akan cakap kat rakyat dia. Kalau dulu dia tak naik pun boleh kata kapal selam ni tak boleh selam so kalau kali ni boleh selam dia kena kata la boleh selam kepada semua. Mau ka dia kata ?

Anonymous said...

XKAN NAK JEMPUT SEMUA RAKYAT KOT???INGAT NAK SELAM IKUT SUKA JER KER...BIARLAH PEMIMPIN YANG SUKA MEMFITNAH TUE JER RASA SENDIRI KEADAAN KAPAL TUE SEMASA MENYELAM...BIAR DIA RASA TEKANAN BERADA DALAM KAPAL YANG SEMPIT DAN OKSIGEN YANG TERHAD TUE..ANAK2 KAPAL PUN BERLATIH BERTAHUN TAHUN UNTUK BIASAKAN DIRI DENGAN KEADAAN KAT DALAM KAPAL TUE...

Far Lungeng said...

Pasal kapal selam tu memang lah tak logik tak leh menyelam. Bawa balik dari France mestilah tenggelam baru leh sampai sini. Klau timbul jer..satu dunia ketawa pasal ingatkan ikan paus lalu negara diaorang. Apa punya turrr la...Cuma aku nak ingatkan UMNO nih...klau dh beli asset tentera...janganlah kroni jer yg dpt projek. Kena telus..barulah kat akhirat pun lepas. Bukan sejuk wo api neraka tuh.. Inat sikit...rakyat bukan bodoh. Tapi aku tetap sokong BN.

Anonymous said...

sggup tutup mata dri kebenaran..ni la betapa ego pemimpin DAP

Anonymous said...

Anon 10.38.
Kamu ingat kapal selam tu macam kapal bawa pelancung mengelilingi dunia.
Kapal selam tu aset pertahanan negara,satu rahsia besar yg harus dipertahankan.
Apa faedahnya bawa orang macam ko naik kapal selam.
Kalau berminat sangat mohon la jadi tentera laut dan lulus kelayakan yg ditetapkan untuk menjadi krew unit kapalselam.
Sesekali cuba ko rejam kepala ko dalam tangki takungan najis rumah ko biar otak ko cair dan hilang bangang ko tu.