Breaking News
Loading...
December 20, 2011

Info Post
Pelik memang pelik, kenapa wan azizah menggelabah sangat dengan soalan ini, kita dengar betul-betul apa yang wan azizah kata, jam tu ada dalam simpanan dia, "kami ada jam tu" tapi kenapa wan azizah tak mau tunjuk?

Kita kena ingat, sidang media tu dibuat di rumahnya, kalau wan azizah cerdik, dia akan naik ke atas, ambillah apa-apa jam sekalipun yang berbrand omega dan tunjuk pada wartawan, takan anwar tak ada sebijik pun jam omega kut? dulu masa dia jadi TPM berapa banyak rasuah yang dia dah sapu, takan omega sebijik pun tak mampu beli, wartawan yang tanya tu bukan tau pun macam mana bentuk jam omega tu...

Ingat kalau wan azizah buat macam apa yang aku tulis tadi, aku yakin pkr tak akan terlungkup kalah teruk sewaktu pilihanraya negeri sarawak, ingat sidang media tu dibuat sehari sebelum penamaan calon pilihanraya negeri sarawak, keberanian wan azizah menipu wartawan sebenarnya mampu menyelamatkan pkr hari tu...

2 comments:

KZSO said...

yg paling pandai dan bijak di pc tu adalah karpal singh..andaikata soalan itu ditanya kepada karpal singh apakah jawapannya?

dia mungkin akan jawab:
1. "anwar ibrahim patut bertaubat!"
2. "jam? ermmm..well for sure, I don't have the said omega watch..."

kenapalaaa tak tanya karpal singh..tanya kat kak wan pon tak mampu dijawap tapi terpaksa disampuk oleh izzah dan khalid gagap yg jawapan mereka tidak menjawap soalan tersebut...

tapi yg best ialah tengok makcik belakang kak wan yg tepok sokong kak wan..yeahh!!!yaaa!! hahahahaaa

Anonymous said...

Anwar pembohong..wan azizah trpaksa ikut utk sbb die isteri yg solehah..