Breaking News
Loading...
December 26, 2011

Info Post

Mangsa yang diliwat mindanya oleh anwar buat laporan polis, pergi mampos lah dengan adam adli tu...

Depa kata demo yang depa buat hari tu tak ada kaitan dengan parti politik, ok masa demo tu latipah koyak pun follow depa berdemo, latipah koyak tu sape? malah latipah koyak siap maki hamun lagi peniaga yang bantah depa buat demo...videonya klik sini dan sini

Korang tengok sendiri video tu, kalau betul depa tu buat demo tampa arahan dari pemimpin politik, yang sam ketot dan rango ada sekali tu buat apa?

Aku rasa budak adam adli memang kurang ajar, kenapa aku cakap macam tu? pasal azan pun dia tak hormat, apa salahnya bila dia dah dengar azan dia stop kejap buat sidang media, lepas azan habis kau sambung lah balik, aku yakin petugas media mesti faham...

5 comments:

Anonymous said...

dah habis dh bdk ni kena liwat

Anonymous said...

Tak dok mende lain dlm otak hngpa..liwat..liwat..sedar le...taubatlah..

zgmail said...

anon kt atas..lebih baik suruh anwar yang bertaubat..rumah kata pergi kubur kata mari..sudah banyak kerosakkan disebabkan anwar ibrahim..cukuplah!

Anonymous said...

zgmail diateh ni mangsa liwat otak oleh pendusta 13 tahun kata tak pinjam bank dunia, bila org tunjuk bukti baru nak ngaku podah otak lombu punya kaki.

Next Change said...

Memang pun bukan setakat liwat juboq otak pun kena liwat.

Yang paling teruk Lateefa sampai koyak rabak.

Depan belakang atas bawah habis terkoyak.

Termasuk penyokong2 hingus masih meleleh. Ubun2 masih lembik.

Baguih punya Anwar tunggang kuda betina macai2 frust tengok saja.

Kami dah tau hangpa dok pertahan dia sebab nak tunggu tayangan Cina Doll Part 2.

Kalau pelakon handalan kaput tak bestlah. Mana mau cari. Setakat Eli kangkang tak berapa real.

Nurul Izzah boleh tahan juga. Anak bapa. A Star in the Making.