PRU 13: Nik Ajis Kekal Bertanding, Husam Di Terajang Dari Kerusi DUN Salor.


PAS Kelantan telah memuktamadkan senarai bakal calon yang akan diturunkan pada pilihan raya umum ke-13 termasuk kemungkinan membawa seorang pemimpin kanan negeri bertanding kerusi Parlimen.

Menurut Malaysian Insider, dewan harian PAS Kelantan yang bermesyuarat malam kelmarin telah bersetuju dengan nama-nama yang dikemukakan kepimpinan kawasan.

Hampir kesemua nama disyorkan telah diterima kelmarin. tiada yang ditolak,kata sumber dari Kelantan kepada The Malaysian Insider.

Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata beliau tetap akan bertanding kali ini. Nik Aziz, berkata tidak ada sebab untuk beliau berundur seperti desakan beberapa perwakilan semasa Perhimpunan Agung Umno baru-baru ini.

Kali ini, Kelantan memutuskan untuk mengurangkan calon luar bertanding... angka itu akan dikurangkan kali ini berbanding sebelum ini, Tiga ahli Parlimen dari Kelantan iaitu Salahuddin Ayub, Nasharudin Mat Isa dan Dr Hatta Ramli.

Kata sumber,buat masa ini Husam telah dinamakan sebaagi calon Parlimen, beliau akan bertanding di mana-mana kerusi Parlimen di Kelantan.

Comments

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID