Breaking News
Loading...
December 28, 2011

Info Post

Gambar yang dipercayai seorang penuntut malaysia yang berketurunan melayu berkahwin dengan manusia sejenisnya di greece, mamat sekor ni kenali sebagai arif berkahwin dengan jantan mat salleh. hemm... nak kata apa, budaya yang dibawak oleh anwar meresap masuk kedalam jiwa anak muda dan pelajar sekarang. 

Sumber: klik sini

nota: kes liwat yang melibatkan anwar dan saiful menurut kata karpal ia terjadi kerana suka sama suka...

3 comments:

Anonymous said...

Bila Allah tunjuk kebenaran atas fitnah2 kamu semua..aku tak taulah macamana kamu semua nak bertaubat!!

Anonymous said...

anwar mat kunyit dah nyata menjadi kaum lut,bukan fitnah lagi

Anonymous said...

Kpd Anon 11.27;

Dato Mat Zain ex CID KL dan Pengarah Jenayah Bkt Aman..dah buat afidavit mengatakan fakta kes liwat 1 telah diadakan2 oleh orang2 tertentu.. tapi Kerajaan buat tak tau saja..korang ingat Dato Mat Zain ni..polic cabuk biase ke..dia ni bekas Pengarah kt Bukit Aman wat afidavit mengatakan Anwar telah dianaya waktu Kes Liwat 1..korang boleh percaya fitnah ni lagi..Kes Liwat 2..waktu masa Saiful kata kena liwat..waktu tu ada berbelas orang dalam apartment dan salah seorang andalah bekas Pengarah Penyelidikan Mier adakan mesyuarat ekonomi dgn Anwar.. jangan jadi fasik..nanti korang nak jadi wali utk anak pun x bleh..korang nak serang dasar no hal..korang nak serang polisi no hal..tapi jgn duk main poltik fitnah orang..orang lain pun ble fitnah VVIP pi Melaka kena tangkap khalwat pastu ex KM selamatkan dia..orang ble lain ble fitnah ada VVIP arah Altantuya kena bunuh..tapi yg kena tangkap ADC2 die je..sebab ADC tu bunuh un xde kaitan dgn diorang ..melainkan atas arahan!!Sudahlah poltik fitnah korang dah tak laku..bukan semua org Melayu bodoh macam korang..dan ni bkn zaman 60..sedangkana waktu zaman 60 an pun UMNO bleh kalah teruk..jgn annggap benda yg sama tak akan jadi kenyataan pada 2012!!