Breaking News
Loading...
December 12, 2011

Info Post

Peguam Utama Datuk Seri Anwar Ibrahim, Karpal Singh merumuskan kejadian seks luar tabie di antara anak guamnya (Anwar Ibrahim) dengan Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 26 Jun 2008, antara jam 3.01 – 4.30 petang di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara berlaku atas dasar suka sama suka.

Karpal berkata Mohd Saiful mendakwa diliwat secara paksa namun, hujahnya, keterangan saksi utama, di mahkamah membuktikan sebaliknya.

“Saiful tidak lari ke unit kondominium bertentangan dengan tempat untuk menyelamatkan diri”, katanya.

Karpal menyifatkan Mohd Saiful seperti seekor kambing yang menurut sahaja semua arahan daripada Anwar dan merelakan dirinya diliwat.

sumber: AIDC News.

komen aku: tak kiralah, hubungan sex anwar dengan saiful di buat suka sama suka atau dibuat secara paksa, perkara paling pokok dalam cerita ini ialah, anwar telah memasukan koneknya dalam jubur saiful, ini cukup jelas membuktikan yang anwar ibrahim seorang GAY...

3 comments:

Anak Lenggong said...

Bukan kah dari dulu lagi karpal singh dah naytakan si Nuar brahi tu kaki peliwat..kalau tidak masakan ken liwat azizan dulu dia bawak ke Parlimen..so sekarang ni dia cuba nak lengah2kan kes je dengan berpuluh kali ditunda..ataupun dia sengaja pergunakan nuar untuk kepantingan politik DAP..padan muka ko nuar sekarang sape main bontot siapa..

Anonymous said...

ish ish bodoh jugak yaaaaa ....

salim

Anonymous said...

mcm ni punya cerita pun penyokong2 Anwar masih x nak percaya..taksub betul org2 PKR pd Anwar..