Yang Bodek Najib Dapat 10 Juta, Yang Bantu Kerajaan Dapat Berape???


Aku tak kisah kalau berapa juta pun najib nak bagi pada rocky untuk buat perang saraf, tapi adakah berkesan perang saraf yang si rocky buat tu???

Kita kena ingat, rocky and the gang jugalah yang pelingkupkan bn masa pru lepas, dia dan gang dia dalam group all blogs yang paling kuat menghentam kepimpinan pak lah dan najib dulu, malah blog rocky jugalah yang pertama menyiarkan cerita fitnah yang membabitkan menteri penerangan datuk sri rais yatim...

Kalau betullah dia dapat peruntukan 10juta dari najib, takan malaun toddy macam ni najib nak percaya untuk buat perang saraf bagi pihak bn, pada aku orang macam ni boleh diibaratkan macam anjing, bila tuannya kasi dia makan kenyang-kenyang, tuannya boleh usap dan belai malah kita boleh suruh dia ambilkan surat khabar, tapi bila tuannya tak bagi cukup makan, silap haribulan tuannya pulak kena makan.

lagi cerita rocky dapat 10 juta, klik sini dan sini

Comments

Anonymous said…
Biarlah berapa pun habuan yang diberikan Njaib tu kepada kaki bodeknya .... bagi yang bantu kerajaan nie semuanya ikhlas ..bukan kerajaan itu rakyat....maka berjuang demi rakyat tiada ruginya..

...dari berjuang untuk mereka2 yang nak menghancurkan dan menjahanamkan NEGARA.
Unknown said…
bro, bodek ke ugut??

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID