Breaking News
Loading...
January 3, 2012

Info Post
Azmin Ali arah setiap cabang PKR hantar 100 ahli ke Mahkamah Tinggi pada 9 Januari. Bayaran sebanyak RM250 setiap seorang disediakan.

Dalam arahannya, Azmin Ali meminta agar ahli-ahli PKR yang hadir untuk menggemparkan pihak berkuasa dan menggertak hakim Mahkamah Tinggi.

Semua PKR Negeri turut diarah mendapatkan sokongan daripada PAS dan DAP untuk menghantar seramai mungkin ahli-ahli mereka.

9 comments:

Anonymous said...

ak nak..bank in dulu duit....

Anonymous said...

BETUL LA KATA SHAMSUL, TAK BOLIH PAKAI PILIHANRAYA, PAKAI JALAN RAYA............WHAT A BRIGHT SPARK ! CERDIK CERDIK BODOH LA TU, ANOTHER SKUNK !!!

Anonymous said...

aku rasa lagi elok kalau azmin suruh ahli2 pkr pakat2 beratur sepanjang jalan hingga sampai ke penjara sg buluh..

Anonymous said...

Anon 10:39...

Wah... lu punya idea banyak baik!

Gua setuju!

Kasi ganda dari RM250 kasi RM500... fuh! ramai yang nak beratur tuh.... apa susah, duit kat israel banyak... kasikeluar lah nuar jubo... lagi pun kat penjara tu, tak de china doll, yang ada penjenayah macam kau jugak.. kau sondol jelah kalau dah stim sangat...macam tak biasa....

Anonymous said...

kalau dah tak boleh control masa dalam penjara besok, sondol aje lah lobang tandas tu...bubuh sabun sikit ganti ky jelly....ha..ha..haaaaaa.

Anonymous said...

Yeke..kalu camtu UMNO nak bagi berapa pulak..kalu x pi merusuh???

Anonymous said...

mahkamah belum jatuh hukuman lg..dh sibuk nk merusuh..ni mne punye adab diorg pakai ni..kerja nk berdemonstrasi je..

Anak Lenggong said...

Sial punya orang...nuar punya pasal bakal membuatkan KL jadi sesak dan menyusahkan orang nak pergi kerja pada 9/1/12..ngape perlu libatkan dan susahkan orang lain yang nak cari rezeki..kalau tak percaya kepada mahkamah ..nak percaya pada cakap ko ke nuar sial oii..bersumpah tak nak..solat hajat tak hingin..so apa yang nak ko buktikan yang ko tak bersalah..yang melayu bodoh pulak dok kena cucuk idung oleh pemimpin yang punyai kepentingan..mana ada kaum lain yang terlibat dalam perkara ini cuma melayu bangang jee

Thompson said...

Sial punya orang...nuar punya pasal bakal membuatkan KL jadi sesak dan menyusahkan orang nak pergi kerja pada 9/1/12..ngape perlu libatkan dan susahkan orang lain yang nak cari rezeki..kalau tak percaya kepada mahkamah ..nak percaya pada cakap ko ke nuar sial oii..bersumpah tak nak..solat hajat tak hingin..so apa yang nak ko buktikan yang ko tak bersalah..yang melayu bodoh pulak dok kena cucuk idung oleh pemimpin yang punyai kepentingan..mana ada kaum lain yang terlibat dalam perkara ini cuma melayu bangang jee