Breaking News
Loading...
January 22, 2012

Info Post

Selepas Hasan Ali dipecat 24 jam oleh Hadi Awang pada 8 Januari 2012, ramai tertanya siapakah ahli PAS seterusnya yang bakal dibuang seperti Hasan Ali. Ramai jari menuding ke arah Nasharudin Mat Isa.


Mengapa Nasharudin? Beberapa sebab kenapa Nasharuddin, antaranya:


1) Nasharudin adalah dari team Ulama dan tidak sehaluan dengan DAP, tidak sehaluan dengan kumpulan Erdogan dalam PAS. 


2) Nasharudin dilihat secara terbuka menyokong Hasan Ali selepas 8 Januari 2012.


3) Nasharudin dituduh bertemu secara senyap dengan beberapa orang pemimpin UMNO. 


4) Nasharudin dianggap sebagai pesaing kepada aliran Erdogan dalam PAS. Sebab itu Nasharudin dilawan oleh Mat Sabu (aliran Syiah) untuk tempat Timbalan Presiden PAS. 


Selepas Hasan dan Nasharudin, siapa lagi yang akan kena? Nama ketiga yang disebut adalah Haron Din atau mungkin dua orang lagi dari kumpulan Ulama.


Atau Ketua Dewan Pemuda yang kena dulu. Sama-sama kita nantikan.

sumber: angin perubahan


Published with Blogger-droid v2.0.3

26 comments:

Anonymous said...

SEBAGAI AHLI PAS YANG SETIA, SAYA MOHON AGAR PAS AKAN MEMECAT KETIGA-TIGA PENGKHIANAT INI SEPERTI HASSAN ALI IAITU KETUA PMUDA PAS, HARON DIN DAN NASHA. MEREKA MERUPAKAN GUNTING DALAM LIPATAN KEPADA PAS. MEREKA BERTIAGA AKAN MENGHANCURKAN PAKATAN RAKYAT. ANWAR IBRAHIM HARU S MENASIHAT HADI AWANG SUPAYA TINDAKAN DIAMBIL DENGAN SEGERA DENGAN MELUCUTKAN PARASIT SEPERTI HARUN DIN, NASAH DAN TATNTAWI DEBNGAN SEGERA.

Anonymous said...

Hallo Bro !

Kuat kulum Anwar nampaknya ! Jaga2..nanti pecah anu tu !

Anonymous said...

Bukankah kata dulu kalau keluar PAS (tak kira apa carapun) akan jatuh talak tiga?

Anonymous said...

He!he! Tokang obat pun kena pecat?
Dah mcm citer P.Ramli lah plak!!!!!
Kah!kah!kah!
Bengonggggg!!!!.

Anonymous said...

Kita pakat keluar Pas ramai2 nak!!!!!
Biar Nik Aziz sorang2 layan dia punya mimpi mat jeninnyer.
Hua!hua!hua!

Nok said...

hangpa tak boleh predict ke anon 10:00pm tu nak sabo pas tak secara langsung....kalau ustaz nasa & harun din di pecat lagi cepat le bungkusnya PAS....terima kasih anon di atas cadangan yg baik untuk pertimbangkan oleh pemimpin2 atasan pas....tapi potong lancauuu kalau depa berani buat skrg..malaputaka akan menimpa pas......terlingkup ah jawabnya....

Anonymous said...

sokongggg

Anonymous said...

memang pas adalah parti sial dan dipimpin oleh syaitan berjubah

Anonymous said...

ya....la...tu

Anonymous said...

Memang ye pun. Pas parti ajaran syaiton

Anonymous said...

Salaam,,
Saya ahli PAS. Saya ingin menyarankan agar tuan guru presiden membatalkan keahlian mana2 ahli PAS yang bukan DAP friendly. Mereka ini tidak mengenang budi DAP yang dengan ikhlas membantu dari segi moral dan kewangan.

Saya rasa yb Lim Guan Eng adalah seorang yang baik hati dan ikhlas dalam membantu kita orang islam. Tidak keterlaluan kalau beliau diberi gelaran sebagai seorang khalifah.

Dalam pakatan sudah ada persetujuan supaya segala aktiviti ekonomi hendaklah diserahkan kepada DAP kerana orang cina lebih berkebolehan. Kita ahli PAS sangat berhutang budi kepada DAP yang seringkali menghulorkan bantuan kewangan. Kita tidak perlu bekerja kerana DAP bagi kita banyak wang.

Hassan, Nasa, Harun semuanya x berguna dan tidak mengenang budi DAP.

Takbirrr.....

Anonymous said...

Anon 11.00pm, Adakah begitu senang PAS dibeli oleh DAP, sedikit sokongan moral dan kewangan begitu terhutang budi sehingga prinsip perjuangan diketepikan? Mana maruah kamu sebagai seorang islam? Memalukan islam!!! Atau adakah kamu seorang yang menyamar untuk melaga-laga orang melayu dan islam? Jika begitu memang dasar orang tak tau diuntung.

Anonymous said...

Yes sungguh mudah hamPAS dibeli biaDAP. Satu hampas yang satu biadap , memang sesuai bebenor le tu. Hidup kominis dap dan pas.

Anonymous said...

Pas tak sebodoh itu mau pecat Haron Din...alamat pas nak tutup kedai !

Anonymous said...

elok PAS pecat nik ajis sekali sebab dia dah tua bangka.

Anonymous said...

jom ramai=ramai keluar PASSSSSSSSS..parti tak guna dah....

Anonymous said...

Kekadang aku pun x pahamlah orang PAS nih.. Umno dikatanya mcm2..Ada 1 blog tuh.. bleh dia samakan UMNO dgn Yahudi.. tapi terang2 memuja muji DAP.. ntah hapa2 ntah dlm otak korang nih...Cubalah Jgn orang makan taik pun nak ikut makan taik.. Ada otak guna..

Anonymous said...

Jgn Islam hanya pada parti...kekadang nampak benor kecelaruan.. apa sebenarnya yang korang perjuangkan..terabur...

Anonymous said...

Aku pun x pernah kenang budi DAP.... :) pandang sebelah mata pun x hingin..

Anonymous said...

Pas ni bila dah kena bodek dan puji sikit dengan DAP dah kembang jubo Dan bila Jubo kembang PKR Anwar pun jadi stim, apa lagi Liwat lagi lah jadinya lepas tu tuduh lagi UMNO punya konspirasi !!! Hehehe. Dah tu pun modal dia selama ni !!!.

Anonymous said...

Salam semua..!! woitt..!!! korang.... pii ngaji Quran lagi bagus la... bukak kitab ke... (oppps.. korang sekolah ngaji pun tak pas ye dulu..., ke dah tak ingat huruf jawi tu menate gapo...) tak pe la, janji leh kawin... ye takk!!! Sesial-sial Pas (..macam yg korang 'BANGGA' sungguh mengucapkan perkataan nih.....) tak terlawan dengan betapa zalimnya... betapa hinanya.. betapa kotoornya.. betapa jijiknya... betapa biadapnya... betapa lahapnya mengikis harta negara... dan berbagai-bagai lagi la... (penat aku nak taip wehhh.....) apa yg telah 'Barisan Nasional' amnya dan United Myanmar Nepal Organisation@UMNO khususnya, lakukan selama ni... kalau korang nak bersubahat gak dan berkongsi syer 99.9% saham akhirat dengan mereka2 ini...., silakan... silakan... tuuuuuu koranggg punyaaa pasalll!!!! Lebih baik aku syer saham ngan tok guru Ajis yang korang hina-hina sgt tuh.... korang tahu tak, kalau menghina seorang guru, apatah lagi guru yg mengajar hukum agama, Quran & sunah Nabi (...opppp.. sekali lagi aku lupa korang dulu belajar ngaji tak habis....) seolah-olah seperti mengina mak bapak korang jugak.... aku tak cakap byk2 la.... kalau ada masa... pii mintak ampun byk2 ngan mak bapak korang laa..... sekian wasallam.... jgn lupa amik air semayang... solat sunat byk2.....

Anonymous said...

Ko ni da trminum air kaki pork nikky najis ni.tu sebb ko sme2 nyanyuk cm die.taksub sgt ko kt die.jgn sang monyet.bleh lari akidah ko sang monyet...oh trlupe..ade x fatwa klo org yg trlalu taksub dgn pork nikky najis?..terhapuskah dosa semasa hdup nya atau trus masuk syurga tnpa dihisab kelak?? Нёнё☺☺нёнё☺☺.

Anonymous said...

MANUSIA KAFIR DALAM DAP ADALAH SAHABAT BAIK SYAITAN YANG NYATA.

TAKKAN TAK PERASAN KOT?

Anonymous said...

Alahai..nk terkentut aku dgn mamat seko ni yg terlalu taksub dgn nik ajis tu, aku solat berkiblatkan baituallah yani kaabah, bukan nya nik ajis ya, siapa dia tu? Hello, ko nak kata BN penghikis harta negara, ceh! Bercakap mcm ko tu penyumbang utama bayar cukai kat malaysia ni..cakap x kne modal beb, ntah2 nak bayar cukai tanah,pintu pun liat..porahh nak cite kata BN penghikis harta negara..ko tak payah cerita pasal agama la, kalau ko no ahli hafazan al quran dan ilmu tggi, kau hanya menyanjung Allah swt dan nabi terakhir kita yani MUhammad nabi junjungan kita..bukan nik ajis ulama terompah tu..yg bg gelaran ulama siapa? Korg gak..bkn dari Allah ya, so, jgn la perasaan kata dia tu bagus sgt..cerdik xleh kongsi, bodoh xleh nak tunjuk...aku islam, tpi aku bukan la bijak mcm mu..payoh gok kalo kita terlebih bijok..

Anonymous said...

seorng minta anuar menasihati hadi awang dan seorang minta biar dap urukan ekonomi dan kewangan.dalam pas dah tak ada ke ulama yang boleh menasihati pemimpin mereka dan kalau dap uruskan ekonomi dan kewangan apakah sumber kewangan itu halal.

hassan said...

DAP ker yang jadi dajjal royalti minyak kelantan. Kerajaan Kelantan, Melayu ker Cina DAP.Spesis pemakan taik umno belaka..