Breaking News
Loading...
January 8, 2012

Info Post
Haahaa korang nak tahu kenapa hasan ali dipecat hari ini? di saat-saat pakatan nak kumpul kekuatan nak berkumpul esok.

Punca utama hasan ali dipecat hari nie, ialah kerana pada malam ini selepas sahaja anwar bersumpah dirumahnya, dia akan mengumumkan siapa penggantinya sebagai ketua pembangkang dan ketua pakatan.

Itu sebabnya pas cepat-cepat pecat hasan ali, dengan harapan pas dapatlah mengetuai pakatan di parlimen, semua orang tahu, pemimpin pakatan tak begitu seronok dengan hasan ali, dengan memecat hasan, harapan untuk hadi awang jadi ketua pembangkang dan jadi perdana menteri, itu pun kalau menang lah pilihanraya nanti.
Published with Blogger-droid v1.7.4

10 comments:

Anonymous said...

Ye kerrrr? Jam Omega akau mana Jijah ?? Jam Omega aku mana Jijah ??

Anonymous said...

baguslah hasan ali dipecat.. lepas nie boleh masuk umno dan bila umno menang nanti boleh jadi MB selangor.. Untuk selangor hasan ali adalah calon yang paling sesuai dan layak jadi mb jika dia masuk umno

Anonymous said...

Ye betul...Dr Hasan Ali sangat sesuai jadi MB di Selangor...jika UMNO menang kelak

Tetapi boleh ker??...

Anonymous said...

PEMUDA PAS PULAU PINANG SERTA AMK KEADILAN MENYOKONG PENUH KEBEBASAN SEKS UNTUK INDIVIDU. TIADA KESALAHAN MELIWAT KERANA ITU ADALAH HAK INDIVIDU SEDANGKAN SAIFUL DAN ANWAR MELAKUKAN LIWAT KERANA SUKA SAMA SUKA..BEBASKAN ANWAR GUBAL UNDANG-UNDANG LULUSKAN HAK BERKAHWIN BEBAS.

Anonymous said...

Jam OMEGA? kan dah masuk dalam "jail" masa kita tak cukup duit ari tu! Ni resip (Pajak Gadai)nyer! hahahaha!!!!!

Anonymous said...

dulu puak2 pas kata kalau nak pilih pemimpin pilih yg baik pekerti dan akhlaknya...ni yg pi sokong anwar jadi PM tu ape ke jadahnye??dasar lidah bercabang pemimpin2 pas nie...dah nak mampos agaknye

Nok said...

rakyat amat mengetahui perihal parti pas......sekrang perubahan amat ketara....hassan ali di pecat memang telah diduga...banyak perkara yg lakukan oleh pas akan memakan diri....pas dijangka akan kehilangan banyak kursi perlimen mahu pun DUN...di PRU13 nanti.....kemasukan 2 bekas umno ke DAP di Pahang tidak akan menjatuhkan BN secara total....kerana org melayu sudah sedar akan akibat kalau DAP memerintah....pas sekadar melukut di tepi gantang....pkr hanya tunggu kehancuran saja......esuk anuar akan di tentukan oleh mahkamah....slamt beresti rehat di sungai buluh.....aljuburi....

alling said...

Tak sokong kalau Hassan Ali masuk UMNO.. Lebih elok kalau dia menjadi adun bebas mcm YB Zulkifli Nordin, rakyat tetap sokong..

ariff said...

ni dikata pas islamic,,,tanpa pembela atau penjelasan hassan ali tiba-tiba dipecat,,,,,,,aljuburi di beri pembelaan selama bertahun dan banyak penangguhan dibuat,,,,bila mahkmah nak jatuh hukuman pas pkr nak baut kacau....,,,apa punya bangang pas ( parti angkatan sewel) layak diberi...parti paling bodoh dalam malaysia sepanjang malaysia merdeka

Anonymous said...

org yg ada prinsip mcm hassan ali ni ttp rkyat sokong wlaupun x msuk mna2 parti..teruskan berjuang utk bgsa, agama dan negara..