Breaking News
Loading...
January 27, 2012

Info Post

Kenyataan Media


Sekretariat Mobilisasi Umat (SMU) mengencam tindakan ahli majlis Majlis Perbandaran Kajang (MPkj) yang telah menurunkan 10 banner Roadshow Datuk Dr Hasan Ali pagi ini.


Roadshow itu dijangka akan diadakan pada 31 Jan 2012, Selasa, 9 mlm di Balai Pahlawan, Padang Sekysen 2 Bandar Baru Bangi kini sedang disabotaj oleh regim Exco MB Khalid Ibrahim.Hak kebebasan rakyat untuk bersuara telah disekat oleh MB.


Sekatan ini dibuat berpilih-pilih. Kalau iklan banner pakatan,

walaupun tiada lesen tidak akan mereka turunkan tetapi kalau banner milik gerakan rakyat seperti Roadshows anjuran bersama SMU, mereka telah turunkan.


Dimanakah keadilan untuk Rakyat Selangor yang ingin bebas dari fahaman politik extreme kepartian? SMU melihat lonjakan kebangkitan Islam, Melayu dan Raja-raja (IMR) yang dibawa oleh Datuk Dr Hasan Ali kini semakin mengancam masadepan politik seks bebas yang diperjuangkan pakatan selangor sekarang.Kami menuntut agar kesemua banner rakyat yang bernilai rm1500 itu dipulangkan kepada kami sebagai penganjur bersama Roadshow tersebut.


IMR penyelamat rakyat.

Norman Toha

PengerusiSekretariat Mobilisasi Umat

27 Jan 2012


Published with Blogger-droid v2.0.3

5 comments:

Anonymous said...

Pakatan Rembat ni dulu memperjuangkan hak kebebasan berhimpun dan bersuara. Sekarang apa hal main turunkan banner orang nak berceramah.

Cakap tak serupa bikin, atau dah takut tembelang didedahkan kepada umum.

Omar Ja'afar said...

halo puak pakatan! tolong kasi pulang gua punya banner, kulang asam punya alam, itu balang manyak mahal, lu selalu bikin ini macam gua bole bengklap lo!

Anonymous said...

klau lah banner tu bleh ckap.helo2 lu apa pasal trun gua.mahu beri ilmu allah kat oramai pun susah ka.ckap telus tapi hakpak.kau saje yg btul.
klau dah pakatan kencing,kencing
jugak'

Anonymous said...

eeeeeee........ takut nyer dgn asang ali... takut nyer.... takut nyerrrrrr.... wakakak............

Anonymous said...

hasan ali sekarang telah di angkat jadi hero olih orang umno.hebat hasan ali.pru nnti bolehla lantik jadi wakil bn lawan pas atau pkr.garenti boleh menang ma..