Breaking News
Loading...
January 10, 2012

Info Post
Mohamad zabidin menyatakan tidak dapat memastikan 100 peratus bahawa integriti sampel DNA tidak terusik, " saya mendapati adalah tidak selamat untuk bergantung kepada bukti DNA. justeru, mahkamah hanya ada keterangan saiful, "oleh kerana ini adalah jenayah seksual, mahkamah keberatan untuk menyabitkan keterangan saiful, oleh itu tertuduh di bebas dan dilepaskan.

komen aku: hakim sentuh pasal sampel dna, hakim tak kata perbuatan anwar memasukan koneknya kedalam jubur saiful tidak berlaku, ini bermaksud, hakim akui perbuatan liwat itu berlaku, cuma di sebabkan teknikal  atas sample dna hakim melepaskan anwar.






Orang yang meminta kerajaan membenarkan kristian mencetak, menjual dan mengedarkan kitab injil dalam bahasa melayu.


Pak jabit pun ada.





Pakcik ni bersungguh-sungguh berdoa, bukan kerana anwar tapi minta ALLAH jangan turunkan hujan pagi itu.


Saiful anang, budak yang koma kerana kena sekeh dengan pihak polis, datang naik wheel chair, syok la dia tak payah berjalan, ada mamber tolong tolakkan.


MB sembilan bulan, nizar jamaluddin.


Bakal exco kerajaan negeri selangor yang akan menggantikan hasan ali, dr rani.


Azmin ali, shaamsidar dan anak-anaknya.


Wan azizah bermuka cuak ketika masuk di perkarangan mahkamah.



Okt yang dibebaskan kerana kesilapan teknikal dalam sample dna.



Reaksi hadi awang bila ada wartawan yang tanya dia pasal pemecatan hasan ali, katanya nanti saya komen.


Mana satu anak dari hasil dengan anwar...???




MB Khalid ibrahim, terpaksa ponteng kerja kerana anwar, di mana ada khalid disitu ada faekah...


7 comments:

Kabus Ibra said...

Mengapa aku melihat sejak akhir akhir ini muka Hj Hadi Awang sudah tidak berseri lagi??

Wahai Tuan Guru yang dikasihi, ingatlah akan penyakit 'ghurur', sesungguhnya penyikit itu melanda semua orang tanpa kecuali meskipun mereka itu sudah bergelar Tok Guru ...

Ingatakn ikhlas dari anak murid mu, ahli seumur hidup parti pimpinan mu namun aku tidak dapat memberikan sokongan kepada usaha untuk menarik kuasa melayu untuk diserahkan kepadda mereka yang musyirik !!!

Semoga Dato Hassan Ali akan berbuat sesuatu untuk menampong ahli ahli yang tidak redha dengan penguasaan puak erdogan dalam PAS ....

Anonymous said...

PATUTLAH PAS DAH MULA ROBOHKAN MASJID DAN SURAU UNTUK DIRIKAN KOMPLEK MEMBELIBELAH AKA KELAB MALAM.

INSYAALAH PAS AKAN MENANG PRU NANTI DAN AKAN ROBOHKAN MASJID2 DAN SURAU UNTUK DIRIKAN KELAB2 GAY DAN TEMPAT MAKSIAT JUDI DAN URUT.

MUSLIMAH2 PAS DAH MULA BELAJAR MENYANYI DAN MENCARUT DAN MELALAK JAM 3 PAGI.

TAK SABAR AKU NAK MELI.AT;;;

NURUL IJAHHH TETAP KU TUNGGU

Jeffry said...

WA NAK CILOK SEKEPING 2 GMBR BRO HUHUHU

Anonymous said...

puak2 munafik tu seme bro. nak keluar tv seme pakai tudung, kalau tak keluar tv ...telanjang seme...cth mcm anak2 dan bini assmin dayus...

Anonymous said...

puak2 celaka inilah yang merosakkan iklim politik negara kita..jahanam haji adi, jahanam anuar, jahanam nik najis, jahanam azhar idros..

pejuang bahasa said...

jangan cakap macam itu sesama melayu islam.berdoalah untuknya

Anonymous said...

Kat Umah Buatlah 5S' tp jgn buat '3S' nnti jd "TIDAK BERSALAH" yg tak bermakna.... (^_^)