Breaking News
Loading...
January 8, 2012

Info Post
Semalam pkr main wayang, kononnya balaci wan azizah di racun arsenik, apa yang pelik, sampai la ni, depa tak buat polis report dan sidang media. Teringat aku pada kes sewaktu pru bagan pinang, kononnya ada petugas pas yang parah kena pedang samurai, sampai sekarang cerita tu senyap sunyi.

Anwar kalau berlakon cukup hebat, masa perhimpunan bersih dulu, dia buat-buat cedera parah, untuk tarik simpati, padahal dia sihat walafiat, kenapa anwar berlakon macam tu? Pasal perhimpunan bersih gagal, jadi untuk alih isu, dia terpaksa berlakon buat-buat nazak.

Jangan terkejut kalau esok atau malam ini akan ada lagi lakonan dari anwar, kalau semalam kena suntik arsenik, mungkin hari nie atau esok ada pulak orang-orang di keliling anwar yang dikatakan terbunuh atau di bunuh, pada aku depa akan create pelbagai cerita sedih semata-mata untuk tarik simpati rakyat untuk turun bersama membuat rusuhan esok.
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

Anonymous said...

Akan keluarlah nanti cerita2 pelik yg tak masuk diakal nanti, tak percaya tunggguuuu

Anonymous said...

Contoh yang ALLAH bagi seperti si Dajjal Ariel Sharon tu cukuplah nak dijadikan pengajaran. Koma di hospital bertahun-tahun dengan organ membusuk. Untuk si Anuwar nie jika kepenjara, bertaubatlah..masa semakin mendekati, begitu juga dengan semua manusia, pasti akan mati. kalau ALLAH duga Anuar nie amacam...sanggup tengok!! Inilah satu-satunya FITNAH terbesar melanda Rakyat Malaysia, Dekad ini. Moga ALLAH melindungi dan mengampunkan pemimpin kita diatas dosa-dosa yang mereka lakukan.Kalau dah keluar nanti tu,, pergilah melaksanakan Haji. Jadilah Haji sebenar dan bukannya Haji jadian!!! Hidup Malaysia, Hidup Islam, Jahanam pemusnah negara!!! ALLAHU AKHBAR.

Anonymous said...

semalamkena arsenik,malam nie kena bunuh,pagi esok kena liwat,malam esok penjara sungai buluh malam lusa kena liwat liwat liwat. anwar mat kunyit ,anda memang manusia terkutuk tahap gaban

Anonymous said...

Kena bunoh betui2 baru padan MUKA !