Breaking News
Loading...
January 31, 2012

Info Post

apa komen puak-puak pkr? bukan setakat dalam ceramh je, malah dalam sidang media pun sekali lagi hasan ali menekankan punca segala permasaalahan akidah yang berlaku di malaysia sekarang berpunca dari anwar, kerana dia lah yang membawa fahaman  liberalisme, pluralisme agama dan amalan sex songsang.

4 comments:

Anonymous said...

habis la anwar, kena telanjang bulat dengan hasan ali.

Anonymous said...

nuar bukan praktis dengan kata-kata sahaja tapi dengan perbuatan fizikal!!!!

camner kaum lain gi tempat ibadat dorang pastu layan yamseng dan cinadol...camtu lak jugak nuar!!!

contoh jer...camner nuar cuba terapkan fahaman L.P.A tu!!!

bahaya banget...orang islam jadi pelopor!!!

Anonymous said...

kepala bapak kau

Anonymous said...

kasi bogel habiss...kasi tau siapa perampok rakyat, pengkhianat bangsa sebenar

whose da boss sekalang? hehehe

thumbs up Dato.
akar umbi sokong Dato Hassan jd Timb. Presiden PAS (kalau nak masuk balik laaa).