Breaking News
Loading...
January 8, 2012

Info Post

Wartawan Harakah, Zainulfaqar (wartawan yang tewas berdebat dengan Dr Novandri) telah menyatakan dalam Twitternya bahawa Fayyad (pegawai keselamatan Dr Wan Azizah) telah terkena sundikan beracun di tapak tangannya. 

Persoalannya adalah tentang terkena suntikan beracun. Namun apakah motif beberapa pihak tertentu menuduh ini adalah perbuatan pihak yang bertentangan dengan Wan Azizah dan Anwar? Baru pagi semalam, jam 7.00 pagi Anwar berada di Madrashah An Nahdoh, Kubang Semang bersama Wan Azizah. 

Apakah ini sebahagian daripada episod baru lakonan selepas drama yang dibuat oleh Safwan Anang? Bersama kita nanti bagaimana mereka mahu manipulasikan isu ini. Mereka mencari "kambing hitam" untuk menarik simpati rakyat berdemo pada 9 Januari 2012.

Semakin dekat 9 Januari ini, kalau ada sesiapa sahaja kalangan ahli pembangkang yang terkena selsema atau batuk pun akan dituduh perbuatan BN. Senang betul logik mereka. sumber: blog angin perubahan.

komen aku: biase la bila dekat-dekat D day nie, macam-macam lah cerita pelik yang mereka bawak keluar.


3 comments:

Anonymous said...

laaaaaaaaa awat tak mampos jer hidup penuh lakonan dan penipuan dan pembohongan sialllllllllllllllllerrr

Anonymous said...

idup lagi ker? ades... apehal tak jalan jer terus? kalau stakat nak hebahkan info nak mintak kesian sorriler, korang pengkhianat, aku tak nak sokong, aku sayang Malaysia, kora perosak Malaysia!

walaupun kerajaan BN juga ada banyak kepincangan yang wajib diperbaiki dengan kadar yang segera demi kesejahteraan rakyat dan negara, tetapi pakatan pembakang @ pakatan rakyat jauh lebih dasyat! belum berkuasa dah sibuk menghancurkan negara, mempromosikan idea-idea songsang yang di'import' khas dari negara luar, tak masuk lagi segala aktiviti hasut-menghasut yang ganaz-ganaz! huh! TAK LAYAK LANGSUNG NAK MEMBELA NEGARA! PAKATAN PEMBANGKANG SEMUA GILA KUASA, TAMAK HARTA DAN GILER GLAMER!

Anonymous said...

la apa diorangni nak buat kecoh2 dulukan Anuar telah disuntik dengan racun arsernik dan HIV tapi sampai sekarangkan masih sihat.Diorangkan boleh tanya Nuar petua nak hilangkan racun ni.......