Breaking News
Loading...
February 10, 2012

Info Post
Kalau korang tanya aku adakah aku rasis? ye memang aku rasis, pergi mamposlah apa orang nak cakap.

Suka betul aku tengok masih lagi ada anak melayu yang sayang pada bangsanya, dia tak boleh dengar kalau ada bangsa lain kata "cibai punya melayu" di depan matanya.

Memang patut budak cina bodoh yang kata "cibai punya melayu" tu kena penyepak dan penumbuk, patutnya dia dapat lebih dari tu, kurang-kurang kalau aku, kerusi naik kepala dia beb...

Kita jangan tengok kesalahan itu pada anak melayu tu sahaja, kita kena tengok juga pada anak cina tu yang kurang ajar tu, memanglah dia pelanggan di kfc tu dan budak melayu hanya perkerja sahaja, secara logiknya aku yakin budak melayu dah lali kalau takat kena sound dengan pelangan pasal ayam dah habis atau apa-apa je la, mesti ada sesuatu yang cina bodoh tu kata sampai budak melayu tu naik hantu, sekali lagi aku suruh korang fikir, takan budak melayu tu nak buat hal kat tempat dia cari rezeki, tak logik kan.

Maka aku yakin memang cina bodoh tu cakap "cibai punya melayu" tu pasal dia redha dirinya kene lepuk kerana kebodohan dia sendiri dan sehingga semalam, dia masih lagi tak buat laporan polis, atau mungkin dia nak satu suruhanjaya siasatan diraja di buat keatas kes tu, itu pasal cepat-cepat dia mengadu dekat DAP.

Apa pun gua respect lu bro, lu betul kepala ngang....

21 comments:

Anonymous said...

bro,
bukan hang sorg ja yg rasist...
aku pun sama jugak...

sebab tu kalau budak ni diambil tindakan aku akan terbalikkan meja yg dok ada kat kfc penang...

melayu kena support melayu...

harap pihak kfc sedar yg budak ni tak bersalah...

kalau korang kasi elaun tahan maki mungkin perkara ni tak terjdi...

kmon la...
sikit jer yg budak kfc tu bagi kat danny ni...

kalau kena tangan aku confirm hospital la...

makan bubur pakai straw...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Memang patut dilempang budak cina tu..kurang ajar sangat..jgn cabar kesabaran kami...kami belum nak cibaikan kau..kalau tak...

Anonymous said...

tahniah broo kasi ajar babi tu

Anonymous said...

bak sini alamat budak tu
aku nak bagi dia elaun selagi dia digantung kerja
zero one nine 3 two 6 six four 6 seven

Anonymous said...

BUDAK INI BETUL2 HERO...BUKAN MCM ADAM ADLI...KITA KENA SUPPORT BUDAH NIE !!!

Anonymous said...

budak mcm ni la [patut besar kita lantik jd pemimpin....cina mmg celaka..........najib pegi kawasan cina berjuta duit dia bagi..mmg celaka ...yg bagi dia perdana menteri undi dia melayu...tapi melayu tak bole tolong sebab pemalas........najib2 cermin diri sikit awak tu melayu ke cina....tapi dia lupa....anwar lagi bangsat yahudi dia ckp baik..aziz nik mati lagi la teruk murtat halal disisi islam PAS....umno tlg tgk sikit jgn org suruh tutup sepeker surau ikutkan jer..semua cina nak dok ikut jer...bila makan org islam ada babi tak berani nak bersuara................nape la bodoh sgt..tabik budak nie

Anonymous said...

Dalam diri nya telah mengalir darah pahlawan ~biar putih tulang jangan putih mata~

Anonymous said...

ITULAH ORANG MELAYU. BAK KATA PEPATAH....... JANGAN SANGKA AYER TENANG TIADA BUAYA. YOU DESERVED IT LAH DANNY..........ORANG MELAYU BOLIH SABAR, TAPI JANGAN OVER.......THEN YOU KENA FAHAM WHAT AMOK MEANS.

tontojr said...

aku pun sokong budak ni...
adam adli pengecut! tak mcm budak KFC!adam adli pengecut! tak mcm budak KFC!(kena nyanyi ikut rentak sarjan hassan)
Aku pun sokong cashier kat perak tu yg taknak sentuh daging babi. Babi punya customer.Besau punya sial la diorg tu!

Anonymous said...

aku sejak azali lagi benci dengan orang cina kafir. jika berlaku rusuhan agama di malaysia. aku sanggup membunuh cina kafir yang jahat dan mulut bau tong taik.
kesabaran dengan musuh islam ada batasnya.

Anonymous said...

saya sokong pejuang hamas

Anonymous said...

Hahahaha... Kalau aku ader..., agaknyer tertinggal kasut aku kat dalam mulut babi tuu...

Anonymous said...

hidup Melayu...lahawau punye Cina babi, kalu kt aku dia ckp camtu gerenti aku terus hilangkan suara dia...

Anonymous said...

Isshhh...geram I, kalu i ada yg kutil2 budak Cina tu. Benci2 i...

Coklat Suam

Anonymous said...

padan muka haram jadah kena terajang.

Anonymous said...

yaaaaaaaaaaaa jom kita sokong anak muda nie jangan bagi dia sorang -sorang kena hentam kalo boleh suruh dia saman anak cina tu 10 billion beranak kat malaysia cakap melayu pun tak reti tak logik....

Anonymous said...

Beranqk dlm kubor.

Anonymous said...

ni mesti budak kelantan yang masih tebal lagi darah melayu dan kepahlawanan.

Anonymous said...

Sdra Darul Ehsan Today

Mohon izin saya masuk sekali lagi.

Pada Jumaat,sebelah petang ,ada rakyat yang fasih bahasa Mandarin telah amat bermurah murah hati membeli surat khabar vernakular Oriental Daily dan mengedarkan surat khabar tu dengan percuma di sebuah Pasaraya TS, di Selangor.

saya nampak ada 3 halaman berita gambar serta ulasan atas KFC.
Saya ambil satu naskhah.Collectors item.

Sesiapa yang fasih sila baca Oriental Daily hari ni dan ulas.

Saya yakin ada rakyat Malaysia yang nampak bunga bunga api yang patut di padamkan,tetapi mereka telah mengambil kesempatan curah minyak.

Mengapa ?

Gara 1M kasi muka, sebab nak jawat PM lagi kan.

Lagi baik jadi masak telur saja.

Apa pun mohon semua blogger Alif Ba Ta wajib Pantau rapi.

tq mentor mentor saya.
arjuna waspada
changkat lobak.

Anonymous said...

syabas det...mmg tak salah pun ko rasis. semua anak melayu pun mcm tu! kita org melayu mmg jenis tak cakap byk punya. diam je. tapi kalau melampau mmg la kena sedas dua! aku harap kalau jadi lagi kes mcm ni melayu akan terus tolong melayu!

Anonymous said...

bdk tu ada bljr silat bro,gua respek lu kung fu pun tak power,bru lee pn blh mampos dgn silat dato mior zulkarnai apa nk dikata?