Breaking News
Loading...
February 18, 2012

Info Post

Tengok gambar di atas, persamaan anwar dan ayah pin, ini bukan gambar superimpose macam yang budak milo masam buat, ini gambar betul-betul...

Budak-budak pembangkang sampai pecah kepala nak counter gambar nie, sudahnya mereka kena buat fitnah dengan cara superimpose kan gambar najib... tak ke bodoh namanya tu...

Anwar sokong israel, anwar jadi hindu, inilah namanya pluralisme agama... manusia macam ni korang nak angkat jadi perdana menteri...?

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

Anonymous said...

macam taik la post kau ni....hanya kerana topi pun kau nak samakan dengan ayah pin ke?..jangan buat malu org umno la...nanti puak pembangkang kata kita low class mentaliti.....

Anonymous said...

topi tu tak jadi masalah la wei....sapa pun boleh pakai...bukan org hindu saja...tak da syirik pun pakai topi ni..padam la balik post ni...jgn buat malu org umno

Anonymous said...

anwar dan keling memang sebangsa