Anwar Pembohong, Sebenarnya Di Langgar Peserta Demo Di Sembrong...


Seorang pemuda umno yang berada di barisan depan dalam demonstrasi depan pejabat PKR Sembrong Ahad lalu mendakwa, keadaan pada malam itu menjadi kecoh apabila kereta anwar melanggar seorang peserta.

Saksi yang enggan namanya disebut itu berkata, peserta demonstrasi mula menendang kereta Mercedes Benz itu menyebabkan kerosakan pada pintu dan cermin."Pemandu langgar dia, sakit tu. Mercedes, bukan (kereta) Kancil," katanya sambil mendakwa tindakan itu diikuti rakan mereka yang lain.

Beliau yang berada di situ dari jam 8 hingga 12.30 tengah malam bagaimanapun menafikan polis tidak mengambil tindakan menyuraikannya.

Katanya, anggota keselamatan juga membuat benteng manusia dan menarik ke tepi lelaki yang disyaki mempunyai mercun tetapi tidak menjumpai sebarang bukti."Polis kepung side(pihak) Umno, tak bagi sikit pun terlepas. Siap pegang tangan," katanya lagi.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Comments

Anonymous said…
nasib baik pintu,klu 4tayar curi,gabra lu nuar,lawak sial~triple h
Anonymous said…
lain kali jangan tendang pintu kereta tendang nya muka dia terus biar tak menyusahkan negara. dah tau orang tak suka masih terhegeh2. perasan
Anonymous said…
Cerminnya pecah dia sial 7 tahun.
Anonymous said…
Ala...kecoh lah Anwar ni...berapa sangat repair kereta tu. Tak habis RM1000 pun. Duit belambak dari Israel tu buat apa. Guna la sikit repair kete tu. Habis berpuluh ribu ke Thailand, sewa Hotel dan Condo tak kisah, ni sikit kecoh. Kete cedera pun kes pegi kerja kempen, yg cedera Anu tu kes maksiat tak pula kecoh..
Anonymous said…
cibai lu nuar 们还挺想再发大!发雷霆你们都!过这六大到那怎么样明天给小时回一小!!心着凉。?给你真他啊!kaninamakahai~呒了么
Anonymous said…
anuar人要多陪我想要多就给三日记性别太!!多天见到这!有多想再发!给小心?Fuck!儿回老用那几点回京九点回发!!cibai,fuckatan,。。好就这么办公室外人!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID