Salleh Man, "Pas Akan Rampas Kerusi Yang Ditandingi Pkr.


PAS telah menyatakan minat untuk bertanding di kerusi yang gagal dimenangi pkr dalam pilihan raya umum lepas.

Pesuruhjaya pas pulau pinang, salleh man berkata parti itu sedang 'mengintai' beberapa kerusi pkr, untuk mencuba nasibnya dalam pilihan raya akan datang.

Menurutnya, hasrat tersebut telah disampaikan kepada kepimpinan tertinggi parti itu, yang dijangka membuat keputusan mengenainya tidak lama lagi.

"Kami hanya mensasarkan kerusi yang kita berpotensi terbaik untuk menang, dan ianya kebetulan di kawasan yang gagal dimenangi PKR sebelum ini," kata Salleh kepada Malaysiakini.

Beliau berharap pihaknya akan diberi peluang untuk membuktikan kekuatan pas di kawasan berkenaan.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Comments

Nok said…
tak payah nak rebut2 kerusi dah PAS/PKR dah nak kantoi sah menyembah bumi di PRU13 nanti......buat apa rebut2...kerana tak memberi apa2 makna lagi...kerana rakyat mungkin tidak semua..tapi majoriti akan memilih BN setelah pelbagai peristiwa buruk berlaku dalam pakatan rakyat...termasuk kes terbaru ostad badrul amim di tangkap menoron bini org di swissgarden pahang beberapa detik yg lalu....

dan jawapan stndard bagi mereka...ini semua keje UMNO tak caya tunggu...letihhhh puak2 haprak ni tak habis2 skandal...itu pun ada rakyat percaya kat depa....
Anonymous said…
letak meja pn org dh tak mu undi fuckatan rakyt,rkyt da ilang kepercyaan,letak ar ap nk letak,BN mesti winner!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID