Breaking News
Loading...
February 19, 2012

Info Post
Memang pukimak cina sekor nie, dia pertikai iman orang Islam, dia baca ayat quran ikut suka hati mak bapak dia, malah orang pas punya lah bodoh, sahut takbir yang dia laungkan...

Woii... itu cina makan babi, itu cina konek tak sunat, itu cina kafir, yang bodoh puak-puak pas pi sahut takbir dari cina kafir harbi tu buat ape...???

16 comments:

Anonymous said...

Kesian betul tengok apek nih...... Dia tahu ke apa itu kafir zimmi...Munafik....??? Faham kah dia maksud iman...?? Ya Allah.... tunjukkan lah jalan yang benar kepada semua umat Islam....

Anonymous said...

Yg dengar ceramah tu pun bengong!!!!

Anonymous said...

orang PAS memang bodoh dan bangang..

Anonymous said...

Dia tu dianggap ostaz oleh sibanggang PAS,bodoh punya melayu islam sanggup diperbodoh oleh org kafir ! TAKBIR !

Anonymous said...

SAH, orang-orang pas dah sesat. nantikanlah bala oleh sipas bodoh. mapos esok kau surah sikafir tu sembahyangkan. PAS KAFIR SAUDARA SYAITAN!!!

Anonymous said...

apek ni pandai ckp,pandai guna sumber,pandai saiko,itu keja kafir utk pecah belahkan umat islam..yg bodoh ahli pas yg mengaku islam benarkan org kafir guna ayat2 al-quran untuk mengata umat seislam..Kita wajib tentang PAS..haram bagi umat islam memberi undi pada PAS yg 100% guna agama sebagai alat untuk mendapat kuasa.Andai kata mereka dpt menguasai tapuk pemerintahan maka kita yg x stuju dgn mereka pun akan terkena balasan Allah s.w.t
Ya! Allah berikanlah mereka taufiq dan hidayah Mu Ya Allah,tunjukanlah mereka jalan yg benar,ampunilah dosa2 mereka dan dosa2 kami ya Allah,sesunguhnya Kau Maha Pengampun Lagi Maha Mengasihani.Amin..

Anonymous said...

kalau dia percaya sangat apa yang dia perkatakan tentu dah lama Islam cina ni.Tapi macam Pas juga la...jual ayat Allah untuk kepentingan politiknya... perkara menjual ilmu dan ayat Allah ni dah belaku dari dulu lagi...sekarang cina pula jual ayat tu balik pada puak Pas nih...bangga tak terkira...mana taknya...cina pun guna hadis dan quran...ha takbir lah kauorang puas2...pastu dia jual kauorang macam ayam kat pasar.

Anonymous said...

Rakyat jelata nampak dgn jelas bhw PAS adalah bodoh sangat!
Macam ini ke nak menang di PRU13 nanti?

Anonymous said...

Astafrullahalazim orang2 PAS apa sudah jadi cina haram jadah ini sudah cacing naik kemata apa yg saya fahamkan orang PAS boleh sokong apa yg dikatakan oleh kafir munafik auzubillah min zalik bertaubatlah orang PAS balik kepangkal jalan selagi nafaa keluar dan masok jangan sampai dia berhenti sudah tiada ampun bagi kamu

Anonymous said...

eii apo nak jadi laknat bertakbir ...PAS sambut??????
Sambutlah berapa banyak yang orang PAS nak sambut...biarlah. Dah nasib mereka. Terimalah nanti. Itu pun kalau mereka tahu. Kalau tak tahu... kita pula yang kena kerana tidak memberi tahu. Kalau degil juga kau hantuk kepala pemimpin mereka kaw2 kat dinding....

-sedih

Omar Ja'afar said...

kesian orang PAS, asyik di perbodohkan oleh cina sial tu, lebih terkilan pulak dengan laungan takbir, wahai orang PAS, hentikan di perbodoh dan di perlembu oleh kafir laknat tu!, belajar lah mengunakan otak dengan betul dan jangan di salahkan tempat letak otak tersebut, laugan takbir biarlah betul tempat ucapan nya, buka lah pintu mata hati kamu! cepat2 sedarkan diri, kebanyakan pemimpin kamu di perlembukan! ayuh!!!! BANGUN DARI TIDUR!!!

AnaQarbana said...

Yang ketawa...tepok tangan tu sapa dia...depa tu bukan Islam ke...atau mereka tu Islam ke....Kalau bukan Islam memang patut depa ketawa dan tepok tangan sebab apa yang Apek tu kata/cakap adalah betul/benar bagi mereka...tapi kalau yang dengan yang ada dalam majlis tu mereka yang beragama Islam, tapi dok ketawa dan tepo tangan adalah amat malang sekali kerana merstui fitnah oleh serorang kafir zimmi terhadap seorang muslim...malang bagi kepimpinan tertinggi PAS yang berststus Ulama....di mana pegangan Islam mereka...apakah mereka, ulama PAS merestui ceramah seperti itu yang sarat dengan fitnah puak kafir zimmi....esok ataupun lusa ada apek menggunakan forum PAS mengkritik ualam yang tak sehaluan dengan PAS dan mempertikaikan solat muslim lain yang tak menyokong PAS....

Anonymous said...

Ini kes menghina islam, kalau di arab saudi ,apek sial dan puak pas lahanat ni dah kena pancung da.

Anonymous said...

hah ni ayat utk lu apek kanina makahai nang pukinang tui pukitui 点多小姐夫妇道理你们!!!家都!fuck贤啊

Anonymous said...

cibai lu apek ,lu ckp mulut mcm api neraka,大发雷霆了解情况我在!!fuck大发雷霆,kanina makahai,么事都。也许多!人!说一给小!心翼翼了。你们都!过几分钟情况!fuckOFF for fuckatan rakyat~AXL ROSES

Anonymous said...

Kesian kamu orang, sendiri diperbodohkan oleh orang arab, nak salahkan orang lain.

Tak payahlah kata orang makan babi, nanti kita boleh kata kenapa kau tak makan babi. tak payak kata orang kafir, nenek moyang awak pun kafir, engko pun keturunan kafir.

kau kata demikian cuma menghiburkan hati sendiri, kenapa kau benci bukan islam, kerana rasa sendiri lower class, mata merah orang lain, faham faham saja.

Kau high class? dgn mengebom merata rata di dunia?