Breaking News
Loading...
February 15, 2012

Info Post
Dulu masa angkat sumpah jawatan mb, khalid gagap kata dia akan kutip duit dari hasil pasir sebanyak 150 juta, tapi yang hanya mampu khalid gagap kutip hanyalah 15 juta, mana perginya yang lain???

Oh aku lupe, selebihnya masuk ke dalam poket adun seri muda dan adun batu caves...

Khalid kata, duit hasil pasir akan di berikan kepada rakyat selangor, kerana khalid gagap kata, hasil negeri untuk rakyat, soalan aku pada rakyat selangor, korang dapat ke? takat bagi air free, lepas tu sampai berhutang, nak bayar hutang punya pasal sampai jual tanah asrama yayasan selangor semata-mata nak bayar duit air, baik tak payah...

KSSB = Korek Selangor Sampai Berlubang.

3 comments:

praha2 said...

kalo setakat RM11.00 jo untuk subsidi air to tak bori pun atk po.sobabnyo ikan tenggeri sikilo dah lobih RM25... apo ado donganair RM11.00s sebulan subsidi. tahi gigi pun tak cukup. khalid gagap memang penipu.
kalo berani toll Batu tigo dilupuskan dan jugo toll disubang.
eden challange khalid buet sesuatu tontang toll keduo duo ni. jangan cakap banyak.

praha2 said...

kalo setakat RM11.00 jo untuk subsidi air to tak bori pun atk po.sobabnyo ikan tenggeri sikilo dah lobih RM25... apo ado donganair RM11.00s sebulan subsidi. tahi gigi pun tak cukup. khalid gagap memang penipu.
kalo berani toll Batu tigo dilupuskan dan jugo toll disubang.
eden challange khalid buet sesuatu tontang toll keduo duo ni. jangan cakap banyak.

Anonymous said...

bn menang gua sokong noh omar jd MB,SELANGOR