Breaking News
Loading...
February 2, 2012

10 comments:

Anonymous said...

Penerangan yg cukup menarik dari hasan ali.

syed said...

Islam,Melayu dan raja. Mengapa mesti digabungkan melayu dengan raja dengan islam? Mengapa tidak disebutkan Islam sahaja. Bagaimana program untuk mengislamkan orang bukan melayu? Bagaimana pula orang melayu yang beragama budha atau hindu. Hassan Ali makin keliru

Anonymous said...

islam dan melayu tak dapat di pisahkan kalau dia melayu sudah tentu dia beragama islam, di malaysia ni ada ke orang melayu beragama buddha atau hindu? syed makin keliru....

Anonymous said...

Syed you komen pakai kepala lutut ke?

Anonymous said...

kabeh gedi. lek peliwat, kontole bareng gedi. jalok diketok, gen ojo gae kerjan.

Syed, KIMMA tu Melayu ke? Ada havoc? Kita happy mereka maju. Ini soal nak membina semula Melayu Islam. Tapi tidak bermakna Islam bukan Melayu ditindas/dipinggir. Apa guna YAPEIM? YADIM? PERKIM? tu belum sebut majlis-majlis agama Islam negri, AJK masjid/surau. tak cukup terbelakah?

Kalau nak bela Islam, kita pun ada HIMPUN. Tu sbb Dato Hassan n geng tubuh IMR, utk masalah lebih spesifik.

Apa kau dah buat untuk Melayu dan Islam? Kritik, kritik juga. Ukur baju sndiri. jgn lupa.

Anonymous said...

Dato Hassan, Nik Aziz bukan ulama. Tu dah semak. Cukup-cukp lah sebut nama tu.

Ibnu Sina said...

mana nak tau jadual ceramah Hasan ali? Nak pegi tengok ni. AKu x puas hati betul dgn PAS sekarang ni. Rosak!

Anonymous said...

Ibnu Sina .. gi tengok kat laman web JATI .. kat situ ada jadual penuh..

http://www.jalur3.org/

syed tu bahalol !! sejak menjadi baghal kerja menjilat As Sheikh Anu War Berahi Al Juburi dia tak tahu diri dia siapa .. yang benci sangat dengan melayu dia pehal??

Pernah ker dia tanya pada orang melayu ...'Encik Ugama Apa?'

Nampaknya dia bermusuh dengan dirinya sendiri !!! Alahai BAghal PKR !!!

Anonymous said...

to syed..
Jati perjuangkan Islam yg utama,bangsa melayu yg kedua dan Raja...ikut turutan Islam diutamakan..kat malaysia org melayu beragama Islam..raja didukung demi maruah bangsa...Org melayu itu Islam..Raja melayu itu Islam...Syed itu ???

Anonymous said...

bila nak dapat mb