Breaking News
Loading...
February 16, 2012

12 comments:

Anonymous said...

NAH TERANG2 BUKTI BN LG ADIL TANPA KIRA FAHAMAN POLITIK,FUCKATAN RAKYAT APA ADA?

Anonymous said...

Duit pun dia sapu BERSIH............

Anonymous said...

nik ajis tu dengki..dia nk minta malu..jadi dia buat fatwa duit tu haram..biasa la orang pas perangai busok hati dan dengki sejak dulu lagi.

Anonymous said...

bila masa pulak Niz Aziz cakap duit BR1M ni haram diambil..? memang org2 umno ni suka memfitnah sama macam surat khabar diaorang jugak..

Anonymous said...

nabi Na.jis kata tak haram, kalau nak, ambik la... cuma nanti undi biar Parti Ajaran Sesat je. Baru molek..!!!

Tak caya??? Cube la tengok gambar ni... Baek punye..

http://1.bp.blogspot.com/-n8pI83IOaP4/TvkQ3KgNQ3I/AAAAAAAAIuA/hdLVTpEBYu4/s640/402866_10150449654093751_210239163750_8432605_211854451_n.jpg

Anonymous said...

kate bn zalim kejam rasuah dan yang burok-burok lagi tapi datang amik duit pade yang zalim kejam rasuah macam-macam lagi. manusie jenis ape atau manusie apekah ini

bendang said...

pak cik ni anak dia yg sokong BERSIH suruh pakai. Pakcik ni dahlah tak tau ape ke bende BERSIH tu...lepas tu ank die yg perbodohkan bapaknya.

Anonymous said...

NAK TERGELAK AKU TENGOK PAKCIK NI,
TERLUPA PAKAI BAJU KOK....KAH...KAH....KAH...

Anonymous said...

BUKAN LUPA PAKAI BAJU,TAPI SILAP PAKAI BAJU BERSIH, TU!!!!

Anonymous said...

Pakcik pakai baju lambang yang sama dengan gambar kangkang ADUN bukit teLANJANg la... ni ade ape2 ke pakcik?? Dah berapa lama tak basuh baju tu... mesti berkurap badan kan...

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

kesiannnnnnnn..............pakcik tu ye......ni pasti kerja orang-orang ummmmmno.

Anonymous said...

Pakcik ni sebenarnya bagus ,yg tak bagus yang meng adu domba tu,dia pun salah saorang rakyat Malaysia,kebetulan pula BN jadi Kperajaan,pasal DACING tu baru ADIL ,Timbang sama rata,dia tak peduli pun pakcik ni sokong Sapa