Breaking News
Loading...
February 19, 2012

Info Post
Puluhan ribu sambut pm najib di gopeng, semalam najib merasmikan Rural Transformation Centre (RTC) atau Pusat Transformasi Luar Bandar, apa benda tu..? RTC ialah sebuah pusat yang berperanan menghubungkan masyarakat luar bandar dengan aktiviti ekonomi yang mempunyai nilai tambah.

Melalui RTC itu nanti masyarakat luar bandar akan dapat menjual produk pertanian yang mempunyai nilai tambah tinggi secara terus kepada pengguna tanpa melalui orang tengah.

Anwar ada fikir nak buat macam nie ke..???
















5 comments:

Abu Syaukah Filmanzil said...

RFC ke NFC...sekali teman nengok udah ghuper pemimpin DAP pulak kome yer...

Anonymous said...

dok ler gitu, teman rase dap yang paneh bontot negok bn buat rtc tu, pasenye cina2 orang tengoh tak buleh dapat untung atas angin lagi dah...

Nok said...

yg datang tu tak ramai pun kena paksa ramai....kalau mat sabu ke nik aziz ke anuar ibrahim ke lagi ramai rakyat dtg sbb depa nak kan berkat tok guru dan imam mahadi....tengok lah nik aziz atau anuar ibrahm bersih tanda org22 beriman.....tengok Najib bibir pun hitam..tak bersih...

anuar ibrahim ceramah kat kg gadik baru2 ni ramainya org sambut...hingga terpaksa ikut kampung belakang punya lah penyokong ramai..kalau tak silap 50ribu org harus ada....belum Mat sabu dtg sekali...mungkin 100 ribu org......rakyat dah tak sabar nak tunggu anuar jadi PM...bukan senang akhir imam mahadi jadi PM.....

Anonymous said...

mana nak ada fikir pun....tp kalau nak mengayakan orang tengah leh le...janji dapat komisen atas angin

biar said...

padan la ramai pun. Yang pergi tu dapat duit. Paling sikit pun RM 50.