Breaking News
Loading...
March 23, 2012

Info Post
Dewan merdeka penuh sesak dengan wanita umno, masa perhimpunan agung umno pun tak sesesak dan seramai nie, mereka datang untuk berikan sokongan padu kepada ketua mereka, shahrizat jalil.

Dalam ucapan najib, dia mengatakan jawatan tersebut merupakan jawatan yang dipilih oleh ahli-ahli pergerakan Wanita dan selagi tidak ada apa-apa kesalahan yang terbukti, tidak ada sebab Shahrizat melepaskan jawatan.

“Jawatan berkenaan adalah dipilih oleh ahli-ahli dan mengikut dasar kita dan prinsip kita, selagi tidak ada apa-apa kesalahan yang terbukti, maka tidak ada sebab jawatan itu harus dikorbankan atau Shahrizat melepaskan jawatannnya sebagai Ketua Wanita.

“Shahrizat mengambil tanggungjawab moral dengan meletakkan jawatan sebagai menteri meskipun beliau belum dibuktikan bersalah dari segi undang-undang tetapi apabila isu membabitkan keluarga beliau maka Shahrizat mengambil tanggungjawab cara yang terhormat melepaskan jawatan sebagai menteri.








































27 comments:

yoep lador said...

kikikikiki..ramai nye datang!..lg banyak dari lembu yg ketua kome ternak tu..kikikiki..

Anonymous said...

Terfikir balik, mampu ke zuraidah mak lampir kumpulkan wanita pkr sebanyak ini?

Anonymous said...

yoep... komen kamu menampakkan yang kamu lebih lembu dari lembu. udahlah yoep, jgn tunjuk sgt bodoh tu.

PAPA GOMO said...

hidup Kak Jat

Anonymous said...

hanya RM aje yg ble penuh kan dlm dewan tu...kat dalam dewan hnya 10k org shj kat luar pengundi 12j org

badjojoblue said...

Banyak gak penyangak PR kat sini... menggelabah tak tentu pasal hahaha....

Anonymous said...

Dapatkan barang gratis di sini:
http://aed280e5.allanalpass.com
http://xaijo.com/?new-as.html
http://blog.erolove.in/?new-qb.html
http://blog.erolove.in/land?browse-qy.html
http://amateur.erolove.in/pageia.html
http://viarashop.comsyhost.com/?pagenl.html

Anonymous said...

Bravo Kak Jat....
Lu RATU dalam UMNO....
Gua caya Lu.......

Anonymous said...

Mesej Najib kpd rakyat.....dlm UMNO kalu menggunakankuasa, kedudukan dan pengaruh utk dapat habuan RM 250 juta faedah 2% dan hanya bayar balik selepas 5 thn adalah halal.
Adakah Najib sirius utk mengubah UMNO dan persepsi rakyat terhadap UMNO......tidak.
Terima Kasih Najib kerana menunjukan belang kamu yg sebenar walaupun petunjuk2 jelas telah lama wujud selepas kamu jadi PM.
Nampaknya pembangkang tak perlu bekerja kuat utk musnahkan UMNO kerana kamu sendiri yg akan menghancurkan UMNO.
Jika Dol Bodohwi mengkocar-kacirkan UMNO tapi kamu telah merobohkan benteng pertahanan UMNO.
Terima kasih Najib kerana selepas PRU 13 nanti kamu punyai banyak masa utk menunggang motosikal 1 Malaysia kamu dan jgn lupa bawak Big Mama sekali.

Anonymous said...

Anon March 24, 2012 8:29 AM

KO INGAT PAKATAN RAKYAT TU BAGUS SANGAT, KLU CERAMAH ASYIK MENGUMPAT SEMUA KERAJAAN WAT TAK BETUL, BOLEH LAH KO...........

HIDUP KAK JAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mohd Tasyahud said...

Yoep dan beberapa Anon pembangkang masih terperangkap dengan kejayaan mereka pada 2008 yang tak seberapa.
Tidakkah mereka ini sama seperti para penyokong UMNO/BN sewaktu menghadapi PRU12.

JJ said...

PANDAI NAJIB JAGA LEMBU BETINA......

Badut Rakyat said...

ADAKAH ALLAH MENGAJAR ANDA BERKATA KEPADA ORANG LAIN BINATANG ??? INI LAH MANUSIA YANG MENYOKONG PAKATAN HARAM,TAKSUB KEPADA KEPADA PARTI TAPI PERANGAI DAN AKIDAH HANCUR !!!

Anonymous said...

jenis manusia yg panggil org lembu tu makan daging lembu k tak? kalau makan, kamu lbh lembu drp lembu.tak usah sedap2 nak mglembukn org kalau dlm keluarga sndiri pun ada yg makan daging lembu & mcm lembu. yg makan daging lembu ni yg brpenyakit sawan giler mcm dlm pkr, pas, dap & makhluk2 yg sama waktu & sama spesis dgnnya mcm anon2 pencacai dblog ni.

Anonymous said...

JJ,

Kamu lagi hebat daripada Datuk Najib. Kamu pandai jaga lembu jantan, lembu betina dan lembu LGBT

He,he,he!!!

Kata Dulang Paku serpih

Anonymous said...

JJ jiwa SETAN perangai DAJJAL!!!
Tak pernah serik mengata-kutuk org..
sampai mati pun tidak akan puas hati selagi org tak ikut gulungan mereka...
Tak pernah berbaik sangka apatah lagi hendak berpadu sesama bangsa dan agama!!!! melainkan dianya adalah memang sah gulungan IBLIS!!!

Anonymous said...

Wanita jangan bersorak dulu, tak semestinya Ijat dicalonkan oleh Tok Jib dalam PRU13 nanti. Itu kuasa mutlak Tok Jib. Tok Jib harus memikirkan feeling dan feed back dari pengundi dan persepsi masyarakat. Dia pun dah buat statement, yang dia perlukan winnable candidate tak tahu lah pulak kalau dia masih memilih calon yang dah kalah!!!!

Anonymous said...

Sehinga aku tulus komen ni,winnable candidate najib belum nmpk calon calonnya.
Percaturan najib masih menyokong sharizat bakal.membawa musibah besar kpd umno.
Agaknya najib lah bekas pm malaysia yg tiada gelaran tun krn bn bakal jatuh dlm pru ke13.

Pengundi Baharu said...

Hidup Kak Ijat.

Anonymous said...

Orang yg kutuk DSSJ memang buta hati Dan mata.

Anonymous said...

apalah nak dibandingkan isu lembu ngan balun chinadoll...hati pembangkang dah buta & bengal mcm pemipmpin mereka...ABAI...

Anonymous said...

Ramai yang gembira dapat elaun besar dan shopping.

Buat la lebih kerap. Sekurang-kurangnya makcik-makcik desa pun dapat serpihan habuan.

Dapa kunjung KLCC jugak ooi.

Anonymous said...

Ingatlah dan insaflah..., bukannya semua dari 8 ribu lebih yang datang DAPAT mengundi Ijat (itu pun kalau dicalonkan oleh Tok Jib). Jangan pandang sebelah mata pengundi di atas pagar dan lain2 kerana undi mereka boleh jadi undi penentu. Kita kena terima juga, bukan semua yang datang tu menyokong Ijat, ada yang datang kerana memberi sokongan kepada PM & TPM mungkin juga datang nak shopping!!. Nampaknya dari banner yang direntang, Wanita UMNO lebih sayangkan Ijat dari UMNO itu sendiri. Yelah.., bila UMNO dah kalah nanti, Wanita mintalah bantuan dari Ijat kerana dia dah ada pengalaman kalah dalam PRU. Jangan berkokok dan seronok sangat!. Perlu rasional jangan emosi.

Anonymous said...

Kenapa dengki sangat. Anwar main bontot tak marah, siap tepuk tangan lagi.

Anonymous said...

Itulah dinamakan buta hati buta mata. Apa nak dihairankan apabila hati tu lagi busuk dari sampah kat selangor.

Anonymous said...

Pelik sungguh penyokong pembangkang yang terima Anwar sebagai ketua mereka.

Mat Sabu lanyak Anwar cukup2 tahun 1997 dan 1998 dan memberi title Anwar Al....... Kamu terima dan sokong gila cakap Mat Sabu.

Anonymous said...

Saya suka kambing bakar....beratur 2jam pun sanggup