Breaking News
Loading...
March 28, 2012

7 comments:

Anonymous said...

terrer lagi pok nik ni .... cube mu tengok ... nak nembok tok seh guno cemin ... pawer lagi mato tok nik ni ...
guno cemin bile nak ceramah .. nak kutuk kutuk ore ...kalu nak g nembok ... cermin buang ...

Anonymous said...

Tak ke Bida'ah guna pestol sebab takda di zaman Nabi. Perang guna panah sambil naik unta baru sunnah.

Lagi pun kalau ngikut Hj Hadi, pestol hanyalah besi, tiada mata & telinga. So tak bleh pakai.

Anonymous said...

hoiii....wali dah guna pestol!!!
Takpe pestol tu larasnya lurus, asal jangan guna pestol ABAI yang laras bengkok tu dah, nanti pelurunya kembali kepada dudur sendiri...kahkahkah...nah ko...terguling2 aku ketawaaaaaaaa.

Anonymous said...

MU INGAK AMBO SUKO2 NOK PISTOL ?? BODOH MU , OTOK SUPO MAHPUH , OH PELIK ,,MI ABO GOYAK KE MU , PISTOL YG HAK AMBO NYO DOH JEM TOK LEH TEMBOK DOK MACHE NUAR LEH TEMBOK SLALU . AMBO NYO PLURU ABEH KARA ABEH NOK BUAK LAGU MANO ADO TOKLEH GUNO GAK NI...PISTOL NEMBOK SLALU ,,,PECENG,,,,BEDIL

Abang Sayang said...

Skandal NFC - Bukti Jelas Bahawa Wanita2 UMNO Bukan Ibu2 Yang 'berguna' kepada generasi baru..
1~http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=33143
2~http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65624


Transformasi Palsu - Generasi Muda Terengganu Generasi Terbodoh Sepanjang Zaman( Sumpah Aku Takkan Undi BN Walaupun Aku Ahli UMNO )
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155



Mahasiswa2 Malaysia Bodoh2 Dan Tolol2 ( Kejam Dan Teraniaya ).. Bodohnya Aku Kalau Aku Terus Berjuang Untuk UMNO
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=31913&postdays=0&postorder=asc&start=0
2 ~ http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65445
3 ~ http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=639811
4 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22139#486542
5 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28011.html
6 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3151
7 ~ http://www.ehoza.com/v4/forum/forumdisplay.php?270-Isu-Semasa-2011&s=63a289413c17d2b7384748ad617318aa

Anonymous said...

peergh tok budu ada lesen pestol kah ah klu bang non tunjuk lubang jubo suh tok budu tembak dalam jarak 3 kaki aje sahtak kena aje pasai tok budu ilang tumpuan pasal pestol air tok budu nak kuar gara-gara teknik pancutkan budu tok guru yang bang non dah turunkan dolu hehehekahk kaha

Anonymous said...

Sudah2 la abg syg... semua org da tau PKR tu parti gay n lesbian dan pas parti yg da ilang matlamat dan hala tuju.. dan dap parti yg perangai mcm zionis.... jgn le ko nk menghasut2 bangsa melayu utk kepentingan perut ko anak beranak...
haa haa gambar pok nik blajo menembok nie boleh aje mendtgkan idea2 taksub jugak kpd pengikut2nya mcm gmbr mkn hirup kuah dlm pinggan, solat dlm masjid, or nangis mase doa.....