Breaking News
Loading...
March 20, 2012

Info Post
Aku tengok kenyataan hadi nie tak lebih untuk menghalalkan perbuatan anwar, semua orang tau, anwar menagih dana kewangan dari yahudi untuk pilihanraya akan datang, jadi hadi kena keluarkan kenyataan macam nie supaya dia dilihat menyokong anwar dan anwar boleh syer dana dari yahudi tu dengan pas.

Dulu pas pernah kata, yahudi dan israel sama sahaja, tapi sekarang nie, yahudi ok, zionis cannot...


2 comments:

Anonymous said...

hadi ni pun parasit jugak.

Anonymous said...

habis selama ni tuduh kerajaan msia mcm2 just sbb kerajaan ada hubungan perniagaan dgn israel (kata mereka la), isu apco dan mcm2 lg tp bl org kesayangan mereka mereka sokong israel siap keluar pula fatwa kata blh kerjasama dgn istael...mcm haram la ckp pemimpin pas ni...nampak sgt ckp hj hadi, nik ajis ni tak blh dipercayai langsung...ckp berbelit2 mcm karpal singh juga...pigi mamposlah pas...