Breaking News
Loading...
March 14, 2012

Info Post

Pengerusi agama negeri selangor membenarkan pertandingan ratu cantik berpakaian separuh bogel di adakan di sebuah hotel di negeri selangor, menurut sumber, hotel tu dekat-dekat subang jaya.

Siapa pengerusi agama tu? siapa lagi kalau bukan khalid gagap, itu lah masaalahnya kalau orang jahil agama tapi nak jaga hal-ehwal agama.

32 comments:

Anonymous said...

Itu keperluan rakyat, khalid kena ikut.

RH said...

Nafsu orang kuat agama ni bukan main2 tau. Kan banyak kes ustaz2 merogol. Banyak juga yg kahwin lebih dari 2, kan......apa nak heran.

Anonymous said...

KEPERLUAN RAKYAT ?????

Tang mana yg rakyat perlu sangat tu?

Tang depan ke blakng?

Anonymous said...

hahahaha...ni miss hard rock penang la...smua ni fitnah....hahahaha...xhabeh2 nak fitnah orang...ish3...

Anonymous said...

Kuat betul menipu..... Hahhahahaha Umno taik bayar gaji memahal untuk buat fitnah..... Bijok

Anonymous said...

ni kat penang la bodoh!.. agak2x la nk fitnah pun.. macam shial je..ko nk mampos dalam neraka ka.. hidup penuh dengan fitnah.. lebih hina jijik dari ko bunuh orang. bawa bertaubat la manusia celaka woi

Anonymous said...

Nk fitnah pon agak2la. Saper nk caye sekali ko nipu org cop ko ni tipu slalu. So Xpayahla nk memperlekehkan golongan ustaz ni. Bg bukti yg banyak kes ustaz merogol. Lagi satu lelaki Islam bole kawin 4. So kawin 2 salahker

Anonymous said...

Nie la namanya terdesak nak popular sangat BLOG dia nie.. Main sauk je.. orang boleh nilai lorh.. Bukan semua boleh dipercayai tanpa ada FAKTA or BUKTI...

Anonymous said...

kalau kat Penang bolehlaaa buat pasal KM dia bukan Salam. Habis tu PAS buat apa kat Penang...takde telur nak tegur

Anonymous said...

Umno ni dah jadi mcm pengembala kambing yg duk menipu org kg... sekali dua org percaya la... masuk kali ke-3, sendiri mau ingat la... what a shame...

Fitnah lagi said...

Fitnah terbaik daripada blogger UMNO. Ini kat pulau pinang bro. Nak fitnah tu agak2 la. Tempah tiket ke neraka ke bro?

Anonymous said...

Anonymous said...

kalau kat Penang bolehlaaa buat pasal KM dia bukan Salam. Habis tu PAS buat apa kat Penang...takde telur nak tegur

March 14, 2012 12:46 PM
------

Untuk pengkomen kat atas ni, abis tu najib buat apa bila maksiat kat negara ni makin teruk. Najib buat apa bila pusat judi spt di genting semakin meningkat? Najib Islam ke kafir???

Anonymous said...

BLOG FITNAH NEH, MALAS AKU NAK LAYAN BOIKOT SAJE, KALU TIDAK RATING DIE NAIK, BAYARAN PUN NAIK HE HE HE

movie maniac said...

Pukimak, pantat anjing babi.. kan dah kene carut..menyebar kan cite palsu.. pukimak nye blogger..

Anonymous said...

Hahaha...wehh blogger, ko dah xder isu nak tulis..cari makan punye pasal, nak suruh ramai org klik blog ko, wahh...negri khalid gagap jd isu...banyak la ko dapat ye...hihihi...strategi2..

Anonymous said...

xtawla nk ckp org bodo ni pe lg..mmg bangang nk mampos

Anonymous said...

habis tu nik aziz dan hadi buat ape..urut pxxki bini..orang pas pun banyak yang sesat..

insansedih said...

ni Penang lah... pesta mcm ni, jgn kata zaman LGE, ianya dah mula dari zaman GERAKAN lagi... aku dah pernah duduk Penang selama 5 tahun... tiap2 tahun ada pertandingan mcm ni kat hotel2 sekitar Batu Ferringih... anjuran HOTEL bukan Kerajaan Negeri Bro... Malulah kalau BLOGER tulis benda tak betul mcm ni... nampak sgt MENIPU... Kalau nak marah USTAZ2 pun bukan salah dia org... bila masa pulak pihak HOTEL kena buat permohonan menjalankan PERTANDINGAN RATU HOTEL dari MAI PULAU PINANG atau JAKIM???? Tambah pulak yg BUKAN ISLAM... Bukan dia org peduli pun dengan JAKIM ni... lainlah kalau ada GADIS ISLAM yg iktu PERTANDINGAN RATU BOGEL, tu pun kalau ada yg LAPORKAN.... Bengap sungguh BLOGER ni dan mereka2 yg komen marahkan USTAZ2... kalau mcm tu, USTAZ DON DANIAL pun SALAH ke??? dia pun org Penang gak... LAWAK SUNGGUH KORG NI....

Anonymous said...

habis tu nik aziz dan hadi buat ape..urut pxxki bini..orang pas pun banyak yang sesat..
March 14, 2012 2:39 PM

pe citer ni comment kait ngan tokguru ni..?

ko nak suruh tok guru cakap apa kat orang kafir tu...dosa,maksiat,dajal...??
bukan dia tau pon BODOH

Anonymous said...

Jangan tertipu ... gambar ni boleh di ambil kat mana2 pun kemudian tuduh kerajaan negeri Pakatan Rakyat ... Siasat dulu berita2 yg datangnya dari golongan fasik ...

Anonymous said...

Umnosial ni x habih2 menayangkan bangang dan bangsat mereka....bila korang nak mampos hah?????

Shahrizan Jaafar said...

Plawok nate admin nih.. fitnoh sokmo Islam ko kapir?

Tok Janggut said...

PLAWOK nate nih... fitnoh sokmo, Islam ko kapir mung nih?

Tok Janggut said...

Plawok nate nih!!!! fitnoh sokmo, Islam ko kapir admin nih?

Anonymous said...

InnAllahasami'ul Alim..

"Tidak akan masuk syurga pembawa fitnah" (Hadith riwayat Bukhari dan Muslim)

Anonymous said...

apehal admin suke menipu nie.. mmg da jd amalan ke?

Anonymous said...

blogger penakut....

kalau brani reply la...kakkakakaka

SuArA AnAk MuDa (SAM) said...

haha sengal ubi la admin,...nk tmpah tiket ke neraka awl2 ke,..??? bgs la klu nk tmph awl2,...org lain nk tmph tiket ke syurga,...admin je yg nk tmph tiket neraka,...

det said...

Maknanya korang akui la si khalid tu memang gagap, aku tak tulis nama penuh dia pun... Kuiikuii :-)

eXception said...

Bro DET... Pembetulan, ni bukan kat Selangor, tapi kat Pulau Pinang... Tahun 2011 punya kejadian... Miss Hard Rock Penang 2011 namanya... Sila rujuk blog aku... Sekian...

eXception said...

Untuk cerita yang soheh... Sila buka link ini...

Pesta Bikini Dan Erotik Di Penang. Mana Ostad PAS??

bhbhbj said...

da2 la tu menipu org2 bn oi..