Breaking News
Loading...
March 28, 2012

Info Post
Aku tak tau apa nak cakap lagi, tapi kalau orang macam nie la korang pilih jadi pemimpin, percayahlah cakap aku, tiap-tiap hari malaysia akan bergaduh dan perperang.

Korang tengoklah sendiri, dengan budak-budak kecik pun depa boleh berebut padang, tempat budak sekolah training bola kat situlah depa nak berdemo, punya lah luas padang tu, kat tempat budak-budak training tu jugak yang depa nak rebut.

Nampak sangat, baru ada sikit kuasa dah tunjuk lagak, dengan budak-budak pun depa buli, bayangkan kalau depa tu perintah malaysia, aku ingat tanah dan rumah korang tu, bila-bila je depa boleh rampas atas nama keperluan rakyat.

Terima kasih malaysia kini kerana uploadkan video yang boleh jadi bahan kempen pru kelak.

6 comments:

Anonymous said...

TABIK COACH!

Eh, kenapa pompuan2 yg suka pi demo semua nya FUGLY?

abu said...

stupid peoples..

Anonymous said...

bangang punya puak2 ni..

Anonymous said...

politik bongok diorg tu lg penting dr latihan budak2 sekolah.....btul ker?

Anonymous said...

Banyak pompuan bangang tu itam-itam. Keturunan si kitol tak. Cakap inggeris bak orang putih pantat hitam!!!

Anonymous said...

mcm tu la pembangkang organize kerajaan kalau menang hahaha

sapa ada otak, fikir...