Breaking News
Loading...
March 1, 2012

Info Post

Majlis Perundingan Buddha, Kristian, Hindu, Sikh dan Tao Malaysia (MCCBCHST) menggesa bekas exco kerajaan Selangor Datuk Dr Hasan Ali membuktikan dakwaannya bahawa terhadap mubaligh Kristian cuba menarik umat Islam terhadap agama mereka.

"Terhadap cukup undang-undang jenayah di negara ini untuk mendakwa pihak yang terlibat memurtadkan umat Islam dan Dr Hasan sepatunya membuat laporan polis dan mengemukakan bukti," kata NGO itu dalam satu kenyataan.

Majlis antara agama itu berkata, beberapa kenyataan Dr Hasan yang dibuat sebelum ini tidak disertakan dengan buktinya dan ia dianggap tidak lebih daripada "sindiran".

MCCBCHST juga mendakwa, sebagai ahli politik, retorik berterusan Dr Hasan berhubung dakwaan itu menjadi petanda kemungkinan dia mungkin mempunyai "agenda tersembunyi".

Komen aku: depa ni buta ke? apa jadi dengan kes aisyah bukhari, azlina jailani dan berberapa kes lagi, takan itu tak cukup nak di jadikan bukti atau depa ni sebearnya nak mintak perang... Kalau nak cakap aku on je...

Published with Blogger-droid v2.0.4

9 comments:

idzan said...

tumpang on gak....

ajai62 said...

Assalam Bro

Masalahnya mereka dah terasa pedasnya macam org makan cili... nak juga spin.. supaya tak nampak merekalah dalang murtad ni

Anonymous said...

MCCBCHST...Before you say anything go check how many Budha, Hindu, Sikh and Tao have converted to Kristian. You cant even keep your kind from converting yet have the nuts to tell us we are wrong. Go look at your backyard.

Anonymous said...

Mungkin MCCBCHST bermaksud ... semua boleh masuk Kristian tapi tak boleh masuk Islam

Anonymous said...

memang depa mintak perang.Aku tak punya jawatan penting dalam gomen/umno.bila seruan jihad tiba,tahulah diri masing2.mati lebih aku cintai dari hidup dibuli kaum musyrikin.ingat baik2 ini,wahai yg suka berbuat kerosakan dimuka bumi ini.

Anonymous said...

aku sokong

jihat

Kafir Mahu Perang kita sambut said...

Pejuang DAPIGS & PENDAKWAH KAFIR yg bodoh tak suka hidup yg tak ada perubahan..

Merka mahukan sesuatu yg baru & mencabar minda..termasuk menghalalkan liwat & peristiwa perang jihad

dgn ini pope akan mengiktiraf peranan mereka sebagai KAFIR sejati..

Anonymous said...

on je bro...
memang dah terlebih bagi kat puak puak ni..

Anonymous said...

Sdra Sdra DArul Ehsan

Semua harus ingat bahawa PM TunDol dan Najib menyertai Inter Faith Harmnoy Week International,Malaysia chapter tiap bulan February.

PM dan semua pemimpin kita wajib defend Islam dari pada encroachment(helen ang),walau ada ura ura non muslim akan di lantik olih presiden sebagai naib presiden pas.

arjuna waspada
changkat lobak.