Breaking News
Loading...
March 30, 2012

13 comments:

Anonymous said...

apa ni bro...biar betul...jauhari jer mengenal manikam.....orang lama semua tahu..bahaya perbezaan ni..org laki tu..beza la dpd segi kepimpinan ..baru best komen

Anonymous said...

Memang ketara betul perbezaanya, apa pun moral lebih penting dari kepimpinan, takan la kita nak ketepikan moral hanya kerana seorang pemimpin tu bijak memimpin.

Anonymous said...

Kalau Anwar tak ada masaalah moral dah lama dia jadi PM.Itu kenyataan.
Najib jadi PM sebab dia anak Tun Razak.Itu kenyataan.
Kalau Anwar jadi PM kita mungkin tidak akan tahu perangai sebenar beliau.
Najib cuma baik sikit dpd Dollah sebab tak tidor dlm majlis selebihnya malas nak komen.

Anonymous said...

Bro, jangan terlibat dgn Qozaf dan sebarkan pula, cari la benda lain, hidup ni tak lama.

Anonymous said...

Salam satu Malaysia...
Yang saya perhatikan bukan Nuar menunggang tetapi ditunggangi oleh China Doll tu. Patut kena gambar yang angle Nuar sedang menunggang. Lagipun Kak Zizah tak Kesah. Dia sedar laki dia dah memang begitu, umur dah nak penghujung pun masih tak reti bertaubat.. BAyangkanlah umur yang tinggal sejengkal pun masih nak bermain dengan nafsu nafsi. Sakaratul Maut tidak mengenal waktu.. Taubatlah wahai Abang Nuar, tak guna nak terus menegak benang basah. Sesungguhnya di Padang Masyar nanti saudaralah yang paling kecewa, hampa lagi sesal tiada berguna... Jika Saudara bertaubat sekarang dan mengakui segala kejahatan dan segera insaf maka saudaralah insan paling beruntung dan hampir kepada kemuliaan kerana telah menyelamatkan silahturrahim di muka bumi Allah ini. Tak caya cuba cek ngan pakar Agama.. Wassalam.

Anonymous said...

motor dgn chinadoll pun isu..pelik betul blog ni

Anonymous said...

Terbaik bro..panas telingan org sebelah sana baca..akat tak tau lah apa lagi yg mrk tu tak caya anwar ibrahim tu penzina

Anonymous said...

brape harga choper tu bro??siape yg bayar harga choper tu??

Anonymous said...

takan pm m,sia tak mampu nak beli copper mcm tu...tu pun tanya ka..apa lah lu..

Anonymous said...

Mengapa taj letakpic PM tunggang ZZ masa d PD hahahahahaha

Anonymous said...

apa la motif pi buat moto 1malaysia tu. sapa nak bawak moto besaq gedabak tu. buat pameran bagi rakyat tengok je la. rakyat dpt apa?, DAPAT TENGOK JEEEE!!!. baik x payah!! last2 jual harga murah/ masuk muzium... duit sapa rugi, duit RAKYAT MALAYSIA jugak. duit najib buat ape?? BELI CINCIN KAT BINI huhu

Anonymous said...

anuar abis duit main china doll paling tinggi pon 4000 itu pon duit sendri dosa pon dia yg tanggung itu pon klau dia buat? tapi ajib ngiok perabiskan duit rakyat beratus ribu guna duit rakyat sampai nak nak kongkek ngan mamat kazaksetan pon guna duit rakyat..samaada kau ni bahlol @ kau nie tolol

Brian said...

Salam satu Malaysia... Yang saya perhatikan bukan Nuar menunggang tetapi ditunggangi oleh China Doll tu. Patut kena gambar yang angle Nuar sedang menunggang. Lagipun Kak Zizah tak Kesah. Dia sedar laki dia dah memang begitu, umur dah nak penghujung pun masih tak reti bertaubat.. BAyangkanlah umur yang tinggal sejengkal pun masih nak bermain dengan nafsu nafsi. Sakaratul Maut tidak mengenal waktu.. Taubatlah wahai Abang Nuar, tak guna nak terus menegak benang basah. Sesungguhnya di Padang Masyar nanti saudaralah yang paling kecewa, hampa lagi sesal tiada berguna... Jika Saudara bertaubat sekarang dan mengakui segala kejahatan dan segera insaf maka saudaralah insan paling beruntung dan hampir kepada kemuliaan kerana telah menyelamatkan silahturrahim di muka bumi Allah ini. Tak caya cuba cek ngan pakar Agama.. Wassalam.