Breaking News
Loading...
March 6, 2012

Info Post
Perghhh... gambar Khalid Samad tengah baca khutbah Yang aku cedok dari blog gap

Sebagai ulang kaji, Khalid Samad lah manusia Yang membenarkan, menghalalkan dan menyokong penggunaan kalimah ALLAH untuk gereja, kitab bible dan dalam upacara keagamaan agama kristian

Malah Khalid Samad juga kuat menyokong pertubuhan kristian dalam usaha mereka mengedarkan kitab bible dalam bahasa Melayu, yang selama ini di larang keras pengedarannya oleh kementerian dalam negeri.

So itulah sedikit sebanyak jasa-jasa Khalid Samad terhadap penyebaran agama kristian, so korang fikir sendiri la apa jadi dengan sembahyang jumaat makmum tu, ingat mendengar khutbah adalah salah satu sayarat sah sembahyang jumaat, kalau yang khutbah tu pun tak berapa nak betul, sah ke sembahyang jumaat depa tu...?

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comments:

Anonymous said...

ok la tu det, pastor baca khutbah, nampak sangat dah tak ada orang islam yang reti baca khutbah.