Breaking News
Loading...
March 16, 2012

Info Post

Menurut sumber yang aku baru dapat tadi ketika aku melepak di media hotel dekat pejabat pkr yang tiga kali kena serang tu, badrolamin penasihat agama kepada menteri besar selangor akan melangsungkan perkahwinannya dengan bini orang yang dia toron dua minggu lepas.

Menurut sumber itu, badrol dijangka melangsungkan perkahwinan itu pada bulan hadapan, tapi bila ditanya tarikhnya bila, sumber kata nanti dia bagi tau..

Published with Blogger-droid v2.0.4 

10 comments:

Anonymous said...

dah kantoi kena la tanggung.

Anonymous said...

Kata bini orang, dah cerai ke. kalu dah kena tunggu edah bang! bulan depan blum cukup tempoh lagi. Tunggu lagi... atau memang minah tu dah janda

Anonymous said...

Kira apa ustad, bini org ke, janda ke>>>chat saja la ustad< dosa pahala belakang kira, ingat usatas selagi ustad tak bawa parang jumpa laki dia, belum tentu ustad selamat di akhirat, ingat sama ustad jangan asyk nak mengecat aje

Anonymous said...

Kalau betul mereka akan berkahwin memang sah lah Badrul ni secara tak langsong mengaku buat maksiat dlm bilik hotel tu dengan betina yang sama.

Tukang Komen said...

Ostad oh ostad! Teringin nak jadi kembar Mat Sabu kot. Ambil pendapat imam mahdi dulu.

Anonymous said...

Mana blh nikah bulan dpn,perempuan yg baru bercerai kena tunggu eddah 3kali suci.bodoh punya org yg bawa cerita dan penulus blog ni.tahap jahil muraqqab dah ni.

Anonymous said...

anon 7.46pm.

nak tunggu tiga kali suci mendenye, pompuan yang masih sah jadi bini orang pun dia boleh main, ni ustaz mana ada kira ape punya la.

eXception said...

Hummm... Bulan depan tak semestinya bermakna bulan April... Boleh jadi bulan Mei... Jun... Julai... Ogos... September... Oktober... November... Disember... Jika dibuka kamus dewan, bulan depan (bulan hadapan) bermaksud bulan yang akan datang... Atau dalam bahasa penjajahnya... Next month... Jangan jadi bodoh apabila mempertikaikan perkataan 'bulan depan'... Kerana itu bakal mendedahkan kebodohan... kedunguan... ketololan... kebahlolan... korang... Sekian... Terima kasih... Adios...!!

eXception said...

Melainkan Darul Ehsan Today menulis 'bulan lepas' memang nampak tak lojiknya...

Akhir kalam... Jangan biarkan diri anda diselaputi kunyit...

mbj said...

baghal dia org. sedangkan masih bini org lagi dia taram, nak tungu 3 bulan lagi pe bendenya. Hoi kayu la bro. tak tangok org. ini ustaz badrol amin. bukan ustaz nik ajis.