Breaking News
Loading...
April 3, 2012

Info Post
Kesian anak komunis nie, tak pasal-pasal lebam biji mata dia kena tumbuk dengan rakyat yang menyampah tengok perangai dia yang suka menyibuk hal orang.

Kejadian berlaku masa dia sedang menyibuk masuk campur dalam kes pbt nak roboh rumah penduduk di kampung kerinchi dalam kawasan parlimen nurul izzah, menurut sumber, dia hadir di situ bukan untuk berunding tapi menyatakan sokongan kepada pbt yang merobohkan rumah penduduk di situ.

Berang dengan perangai ala samseng adam adli, berberapa punduduk di situ menyerbu dan meninju mata adam adli.

Tapi kalau korang baca blog pembangkang, depa kata adam adli datang untuk bantu penduduk, kalau datang nak bantu, takan orang nak tinju mata dia pulak kan...

Apa pun terima kasih aku kepada sesiapa yang berjaya meninju adam adli tu, tahniah dan syabas aku ucapkan.

Published with Blogger-droid v2.0.4

22 comments:

Anonymous said...

cantek.. padan muka.

Anonymous said...

ALHAM DULILLAH.

Anonymous said...

Allah maha adil..nama pun Adam adil...pergi belajarlah..jgn dok berpolitik..kasihan mak bapak yg sentiasa berharap anaknya menjadi orang yang terpelajar bukan terlebam...

Anonymous said...

budak gendut muka comot tu patut kena cepuk sekali , sapa nama budak pendek perut besar tu ??

kurang ajar betul , diri sendiri huru hara ada hati nak settle konon masalah orang , budak mentah dua ekor ni memang patut kena ajar !!!

Anonymous said...

ALHAMDULLILLAH

Anonymous said...

ni lah dia melayu xsyg bangsa...surh die baca dan hrgai sejarah bngsa sndri...sial la melayu mcm ni...xtua nk ajr mcm mana lg...

Anonymous said...

adam adli bantu penduduk? Dia sape? Apa kuasa dia bntu pnduduk? Apa pengaruh dia bantu pnduduk? Memang dasar org bodoh perasan diri tuh kuat sgt..menyibuk jer keja dia padan muka ,.klau mampus lagi baguihh.

Anonymous said...

Kalau aku ada peluang aku pukoi dia sampai lembik...separh mampus. Melayu tak sedar diri.

Anonymous said...

Tak dak sorang pun sokong dia. Kesian.......Baru dia ada akai...he.he.he.

Anonymous said...

btol jugak kata otai2 kg kerinchi
pegi belajar sampai abis dulu..jangan dok sibok hal tepi kain orang...kan itu makannye...

Anonymous said...

sukenya aq...nak tunjuk hero konon..ha ha

Anonymous said...

Dah lama nak tumbuk budak bodoh ni, syukur alhamdullillah hasrat dah di makbulkan. Terima kasih kepada penumbuk adam adli...

zul said...

Lepas ni giliran aku pulak terajang mamat ni... tungguuuuu....

Anonymous said...

ha ha ha rasa diri hebat tapi tk sedar org yg tk suka dia lagi ramai dari yg suka. harapnya lepas ni sedar diri. tanya diri sendiri siapa aku? jawabnya hanya budak bodoh yg tk sedar dipergunakan ha ha ha. tahniah sipenumbuk

Anonymous said...

hehehe sedap kena penumbuk. baru ada akai budak sewel ni.

Anonymous said...

bila plk masa aku utk tumbuk bdk xsedar diri ni..menyemak je. Perasan bagus buat keje bodoh dulu. Penumbuk sebiji xberbaloi lagi ni, tambah ng kayu lagi kat kepala baru rs padan skit..

Anonymous said...

patut tak payah tumbuk....rodok terus je dgn kerambit...budak2 kaki bontot pengikut mahzab al juburi ni. bapak borek...anak rintik.

Anonymous said...

Siapa penyokong Anwar memang akan jadi samseng.

Anonymous said...

Kasi lanyak cukup-cukup....biar sampai terjojol biji mata..!!

Anonymous said...

Baguuuuussssss. TIBAI DIA KAW KAW !!!!

Anonymous said...

untung kerinchi tahun 2012, kalau masuk tahun 1992 dulu aku rasa memang dah kene rodok dengan otai2 sana....tapi masa kene tumbuk tu mcm si adam ni cakap bagi arahan kat orang suruh tumbuk,budak yg tumbuk pkai helmet leh berlalu dgn saja tanpa perasaan pastu rilek je. wayang ke apa ? tapi wayang ke tak klau lebam gitu aku suka eheheheheh...

Anonymous said...

AlhamduLillah.
Marilah kita buat syukur beramai-ramai.
Adam Adli,
Tolonglah jangan ganggu keamanan Malaysia. Bertaubatlah. Tapi, jika kau masih degil dan mengganggu gugat keamanan Malaysia, wahai budak tak cukup sifat, semoga Allah akan memberikan balasan yang setimbal dengan dosamu.
Amin.