Breaking News
Loading...
April 4, 2012

Info Post

Anwar menipu orang kampung dengan mengatakan negara turki tak ada minyak, gila khinzir beb, dia terang-terang menipu, korang tengok sendiri video tu...

Ini sedikit info yang aku google mengenai minyak dan industri minyak di turki...

Ok korang boleh baca sendiri berapa tong petrolium yang tuki keluarkan di web site turkish petroleum corporation atau kalau korang malas nak baca kat situ, korang boleh klik link mymassa.

Lihatlah dunia bertapa kantoinya anwar ibrahim MENIPU...

19 comments:

Anonymous said...

kalau sehari dia tak menipu dia akan kena stroke la...

pejuang hamas...

Anonymous said...

hidup anwar..hidup anwar..hidup anwar..hidup azmin..hidup wan azizah dan hidup sham......hidup...hidup..hidup..PKR

Anonymous said...

bukan ker mereka beli minyak mentah dari libya..dulu mmg ada minyak di kawasan batman daerah di turky sekarang dah tidak ada..mmg turkey takde minyak

Anonymous said...

Anon 10.20...

X payah belit2 bodohla kat cni...gi bc btl2 pendedahan...dah kantoi...katakan kantoi...jgn nk jd penipu manjang mcm ketua ko manjang...da x takot neraka ke???

Anonymous said...

salam pejuang hamas, lama x sembang..apekaba! :D ....aku ingt si tua pondan BABI ni kalau x menipu, tu tandanya dunia nak kiamat agaknya...celaka gay tua tu...panjang pulak umur tuhan bagi kat dia bedebah betul!

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

asik2 je dia kenang masa jadi menteri kewanggan masa tu tak buat bakti sekarang nyesalpun tiada guna he he fikilah lojik bro orang gila pun boleh faham.

Anonymous said...

aku tak kesian ke anwar. aku cuma kesian pada penyokong anwar yg siang malam kene tipu dgn peliwat nihh.

sani

Anonymous said...

dia ni kan tak boleh buka mulut,buka mulut je mesti bohong/tipu,kalau dia tak buka mulut barulah dia tak tipu,

Anonymous said...

Aku memang tak suka orang yg kata "masa saya jadi menteri kewangan DULU........"

Itu DULU......Datuk aku pun DULU kalau tumbuk kerbau, kerbau pengsan. Sekarang cucu dia tolak dia jatuh.

BARANG YG LEPAS JANGAN DI KENANG NUUUAAAAARRR. DAH TERLAMBAT.

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Jangan hanya dek imbuhan wang yang tak seberapa dan posisi jawatan yang sementara,anda sanggup menyebarkan berita yang belum pasti kebenarannya.Bayangkanlah bagaimana mungkin anda menyuapkan hasil dari sumber yang menjijikkan ini ke mulut ahli keluarga anda.Bersegeralah untuk bertaubat dan hadirkanlah diri ke majlis-majlis ilmu supaya diberikan panduan untuk anda melihat dengan mata hati yang mana satu kebenaran dan yang mana satu kebatilan.

Anonymous said...

Anwar ni dah gila.Org gila tempat dia di Tanjung Rambutan. Siapa sokong org gila bermakna dia pun gila!

Anonymous said...

sayang benar die dgn turki..asik2 puji turki..patut r ari tu lari ke kedutaan turki..

Sudir said...

Pelik jugak napa dia selalu puji Turki.. Apa-apa Turki.. Ntah-ntah Turki Doll pun ada..

Aura4Fly said...

salam perjuangan tuan
saya ingin memohon tumpang berjuang dgn pautan di blog tuan
http://pecahpalakmikir.blogspot.com/
Harap pihak tuan sudi berjuang bersama-sama saya. Terima kasih
Bahasa kita bahasa mudah,
Bahasa cintakan perjuangan Agama Bangsa dan Negara
Wasalam...

Anonymous said...

BRAVO BRAVO BELAKANG KASI JUBO

Kami Tak Lupa said...

Anwar dengan minyak ni berpisah tiada.

Dia bukan tau cara lain nak cari duit untuk negara.

Selain dari perhabis minyak minta bantuan dari kuncu2 Yahudi.

Dulu pun masa jadi Menteri Kewangan dia juga yang buka jalan untuk IMF masuk.

Budak2 macam Adam kurang belajar tu bolehlah dia pembohong.

Masa gawat hujung tahun 90an dulu berapa ribu syarikat Melayu gulung tikar angkara Kepala Otak Anwar ni.

Jangan ingat kami dah lupa.

Anonymous said...

sebelah sini, laungkan perjuangan Bangsa, mempertahankan hak hak melayu katanya, cara hidup melayu, menakut nakutkan orang yang kita kan di jajah di tanah sendiri, tapi perjuangan pekebendanya??? umah menteri bersepah kat London, anak2 sume study sana.., berkereta kehulu hilir, ank diorang dah xcakap melayu, makan memang la dah tak pakai tangan..., padahal kiranya ank pekerja gomen... Macammana boleh kaya melampau?? tapi yg herannya, tak cukup cukup lagi ke? Berapa banyak lagi nak? kalau dah berpuluh atau ratus juta tu..., tak abis nak makan pakai, kita orang naik bas bersumbat hari hari berpeluh kerja setengah mampus, cukup cukup makan je kat KL nie. nak beli rumah? Jangan harap la... setakat gaji 1800 xlepasnya nak buat loan.., umah harga 300 ribu sekarang..,
Yang sebelah situ plak, dok sibuk buat perangai x senonoh, liwat zina, macamana aku nak sokong? Politik perkauman da 'over' katanya... Tapi aku tengok, bangsa aku jugak yang penuh dalam bas dengan aku hari-hari.., sapa yang nak bela nasib aku? semua sibuk ngan agenda masing-masing..., bila tengok pulau pinang, seram jugak! orang kita semua kat seberang, pulau tu da macam eksklusif utk puak diorang.... So, yang mana nak pilih ni?

Anonymous said...

kalau sehari tak menipu bukan namanya anwar , buka mata je bohong , buka mulut je bohong , siang malam membohong je kerjanya ...

hanya orang bodoh percaya cakap anwar , hanya orang tahap lembu percaya cakap anwar , jangan jadi manusia bodoh yg diperbodohkan anwar ,
patutnya pembangkang buktikan segala janji masa PRU dahulu dinegeri yg diperintah pembangkang , selangor apa cerita ? kedah bagaimana ? adakah harga barang disana semuanya murag , free ??

janji lama tak tertunai lagi , ada hati nak menabur janji baru ?

tengok muka anwar , hitam kelam langsung tak ada cahaya , tanda dosa semakin melambak , tanda hatinya semakin hitam kelabu ..

Anonymous said...

Anwar ni TAIK MINYAk....hehehe