Breaking News
Loading...
April 23, 2012

Info Post
Majlis pelancaran TIBAI (Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim) di sempurnakan oleh datuk ibrahim ali, presiden PERKASA di dewan kelab sultan sulaiman, kampung baru kl.

Gimik pelancaran memang A, korang tengok sendiri video tu, muntah darah kalau anwar tengok.


Kak min, bekas ketua wanita pkr penang dan rahimi, bekas pegawai khas anwar.




Murshidul am tibai, zahid mat arip.

Barisan majlis syura tibai yang akan menibai anwar sehingga pru 13.

Datuk ibrahim ali, presiden perkasa.

Ini lah yang aku cakap, gimik pelancaran tibai, memang A beb.. anwar sepatutnya kena rotan masa kes liwatnya yang pertama dulu, tapi pasal dia dah tua, jadi hakim kesian, maka dia terlepas hukuman rotan.


Cenderamata untuk presiden perkasa, boxing glove.. khas untuk dia tinju anwar dalam parlimen.

7 comments:

RH said...

asalkan jangan over seronok dah la....

usin said...

dahsyat!!! dahsyat gila wa cakap lu. memang A lah. mana pernah gimik gila babi mcm tu! anwar kalau tengok mesti berak darah!!! syabas tibai!!!!

Anonymous said...

Adus sakit perut ketawa.....hahahaha...terbaek...bawa rotan lagi...sesiapa jumpa al juburi...kasi baling rotan kat dia.

Anonymous said...

waakakakakakakka mmg mengarut ....

Anonymous said...

Macam ni ke tahap politik Melayu sekarang?

Perangai Gengster, la tu.

Bila nak dewasa?

Buat malu Melayu saje..

Anonymous said...

terbaik la TIBAI,hentam lg,kasi hot,

Kimberly Jones said...

waakakakakakakka mmg mengarut ....