Breaking News
Loading...
April 30, 2012

Info Post

Apa motif perempuan nie bawak kehulu-kehilir gambar SPB Yang Di Pertuan Agong masa perhimpunan bershit3.0 sabtu lepas...?

Kalau kita tengok gambar tu, dia lekatkan sticker bershit3.0 di atas poster gambar sempena pertabalan Agong hari tu.

Adakah dengan dia buat macam tu, dia boleh yakinkan rakyat yang perhimpunan itu mendapat restu dari Agong? 

Atau pun dia nak tunjuk, Agong pun pakai warna kuning sama seperti yang peserta bershit pakai...hanya dia sahaja tahu apa yang dia buat...

Korang boleh tafsirkan sendiri... pada aku ini perbuatan orang terdesak nak kan sokongan...

4 comments:

Anonymous said...

bodohnya minah ni, bini sape la agaknya.

SyedAbuSayyaf said...

Mai la jenguk-jengok kat blog ni jugak...sempoi punya dok ada...

http://syed-abu-sayyaf.blogspot.com/

Anonymous said...

PDRM..tangkap pompuan nie...masukkan dalam penjara seminggu...sukahati nak letak gambar agong bersih.....hampesss....

Anonymous said...

maksud minah tu
nak hapus bersihkan sistem beraja