Breaking News
Loading...
May 3, 2012

Info Post
Bubar dun... gamaknye mamat ni orang perak kot...

Macam nie punya ramai pun masih tak mampu tawan dataran merdeka dan jadikan dataran seperti tahrin square...




Isyarat lucah dari perusuh, alehh dah jauh ko berani le...

Ghandi pun datang bershit 3.0...

Botol melayang...

Menyorok dalam kedai...

Dress code yang sesuai untuk ke perhimpunan bershit...


Chua ju meng, dari seorang menteri kini menjadi kepala perusuh...


Bapak anjing, inilah ketua perusuh...


Steady pak jabit, masa rusuhan pak jabit lari dulu...

Taat sungguh muslimat pas megerjakan suruhan ambiga...

Dataran occupy berkumpul depan bangunan bar council...

Sedih aku tengok poster nie...

Nie lah batu api... pemerhati dari bar council...

Mamat nie tulis dalam fb dia nak bunuh semua polis...

Wakil mahasiswa universiti malaya...

Eye in the sky...

13 comments:

Anonymous said...

gambar menceritakan segalanya..yang melayu kini makin bodoh mengadai negara sendiri..hari ini menang sorak, nanti-nati kampung tergadai..

Anonymous said...

Betul setuju sgt sgt bila kata melayu bodoh akal tak de dia org tak caya marah lagi ada. Kata BERSIH hati dan kelakuan mereka tu bersih ke? Peraga diri sembahyang tengah padang, bawah pokok, lima waktu kalau hati bukan seorang muslim sehingga lupa harga diri dan didikan berteraskan AlQuran dan Hadis itu BERSIH ke? Kotor tetap kotor juga, mereka percaya pada kata kata yg belum tentu ada kesahihan cerita, mulut kita tidak ubah seperti bangkai yg boleh membawa busuk merata rata, kalau 100percent kita percaya dan taksub alamatnya kita gagal sebagai seorang insan yg kita jaja sebagai orang islam. Melayu yang merusuh ibarat orang yg Mesir suka pada kucar kacir, benda kecil demo, orang lain kena tangkap diluar negara demo, sesama agama pun demo mana ada kesudahan? TIADA malah sentiasa ada tak penghujungnya, malu sikit orang melayu, kaum lain fikir melayu ni mudah beralah, bai, sabar dan pegang pada ajaran agama tapi apa yg berlaku amat memalukan. Sanggupkah orang sebegini jahat dan rakusnya membela negara kalau negara kita ditaan oleh negara asing yg cuma memporak peranda hal rumahtangga kita? Atau kamu cuma gentel telur saja merelakan apa yg berlaku? MELAYU mudah LUPA.

Anonymous said...

Menang sorak la der.. baru seronok.. balik rumah tetap duduk makan tanggung sendiri.. bukan Anwar BABI yang tanggung diorg..... hahaha AMbiga? puihhhhhhhhhhhhh

shahirahkhairudin said...

sedih.
masing masing datang membawa sentimen politik sebenarnya.
masing masing datang dengan perasaan taksub.

Anonymous said...

melayu yg melacurkan diri mereka itu bukan sahaja bodoh, tetapi tersangat bahalol. ikut cakap orang kafir yg nak menjahamkan islam dan negara. apa yg mereka dapat?duit? tau tahi siambiga sial tu. majlis peguam memang kumpulan manusia sial dan babi.belajar undang2 tetapi otak letak kat lutut.being a lawyer does not mean that you people can do whatever you like to do. please respect the majority before the majority "benam" kau orang.

Anonymous said...

rata-rata dalam gambar semuanya MELAYU.... ini lah MELAYU-MELAYU yang telah di jajah mindanya, Melayu yang lupa daratan, Melayu yang hilang harga diri. Yang dah tua bangka tu tak sedar diri, ingat2lah akan hari esok. maki hamun orang, sempat tak nak minta maaf sebelum mati, atau nak minta maaf di padang Masyar nanti!

Anonymous said...

memang rata rata nya melayu,98%,anak anak muda kebanyakan nya 25 thn kebawah yang mungkin aku agak belum mendaftar sebagai pengundi jd tanya dia orang pilihanraya macammana yang dia orang inginkn sedangkn mengundi pn belum lg!kebanyakan mereka latarbelakang anwar,ambiga,azmin, chua ju ming pn mereka xtahu mudah sangat d perkudakan olih mereka kita manusia ni d beri kelebihan akal saja jika tidak perangai pedemo bershit lg teruk haiwan yang ada d zoo negara.habis demo apa yang mereka dapat?mana yang teruk macam beruk beruk ganas zoo akan terpampang gambar d media bukan untok glamour tpi untok d tangkap pastu siapa yang susah emakbapak korang gah yang susah,kepada melayu melayu cukup cukup lah d perbodohkan olih mereka.cina cina dapigs bertepok tangan memerhatikan lebih lebih lagi lim kit siang kominis dan konco konco nya,sedar sedar lah bangsa melayu.......

karim said...

rase-raselah,kalau najib buat perhimpunan...tibe2 polis mai kacau dgn asap gas & air asid,hangpa marah tak?

Anonymous said...

Yang menyalak itu anjing,
Yang menyondol itu babi.

keserasian 2 jenis binatang diatas, menular kewajah-wajah MELAYU yg jadi anjing dan babi tidak bergunapon, manusia jenis spesis itu hanya tahu menyalak dan menyondol.

mereka manusia yg cukup sifat, namun telah binasa akal fikiranya...mereka manusia yg tidak berkualiti cuma tahu menyalak dan menyondol bila diperlukan oleh para gembalanya...suruhlah apa saja, kelubang taik pon bolih dibuatnya...

Anonymous said...

Hoi Karim,sapa yang buat kacau, bukankah puak pembangkang kimak yang mulakan. Melayu tak sedar diri,diperalatkan kafiak bodoh & tolol!!!!!!!!!!!!

ezlin said...

Baca pengalaman saya secara detail di http://www.nikezlin.com/index.php/2012-04-22-16-20-06/semasa/74-kronologi-peristiwa-bersih-3-0-sekitar-dataran-merdeka-masjid-jamek-sogo pula, sebelum membuat penialaian. Thanks.

Anonymous said...

karim ni bengong ker apa?ko nak berdemo kerajaan bagi jer kebenaran tetapi bila korang dah merusuh baru lah polis bertindak balas...pengkhianat negara betullah peserta bersih nie..

Anonymous said...

oii karim bongok...pemberontak tu da d bagi kebenaran guna stadium,yg pemberontak tu mau jgk p dataran tu knapa.utk kawal pemberontak2 drpd menjadi ganas dan kerasukan syaitan maka cara yg sesuai adalah dgn gunakan air.itupun da cukup baik.itu saja cara buang syaitan2 yg merasuk dlm badan pemberontak2 tu.yg tok guru ulam masak lemak tu pun dah jadi ejen syaitan.