Breaking News
Loading...
May 12, 2012

Info Post
Meriah dan gilang gemilang, itu lah yang boleh aku kata pada sambutan ulang tahun umno yang ke 66 semalam yang di adakan di stadium bukit jalil, kehadiran aku rasa mencecah 90 ribu orang, mereka hadir dari seluruh pelusuk negeri termasuk sabah.

Menurut sumber, mereka hadir seawal jam 10 pagi, kehadiran negarawan ulung, tun dr mahathir memang di tunggu-tunggu oleh ahli umno dan orang ramai yang ada di stadium, tapi aku tak nampak pulak kelibat pak lah, apa pun pada aku inilah sambutan ulang tahun umno yang paling meriah.

Crowd yang hadir...







Kak ijat dan barisan exco wanita...

Tun siti hasmah...








Ketua pemuda, ketua puteri dan ahli majlis tertinggi umno...





Negarawan ulung, tun dr mahathir...






Acara menaikan bendera umno...






Timbalan presiden umno, tan sri muhyiddin yasin...

Presiden umno, datuk seri najib tun razak...





Antara pemimpin parti komponen bn yang hadir...




Apa yang rafidah aziz intai tu...???





Anugerah tokoh melayu terbilang, kategori lelaki, tan sri arshad ayub.salah seorang pengasas universiti teknologi mara.



Anugerah tokoh melayu terbilang, kategori wanita, adibah amin atau nama sebenarnya khalidah adibah, bekas seorang wartawan, penulis novel, penulis skrip drama dan filem, kalau korang pernah baca buku bertajuk seroja masih di kolam, itu adalah salah satu buku yang di tulis oleh adibah amin, aku pernah baca buku tu ,masa aku form 3.



Acara memotong pulut kuning...


24 comments:

Anonymous said...

itu bukan UMNO tu.. itu unit amal PAS baju merah ...kah kah kah

Anonymous said...

tak sangka ye, ramai gila unit amal pas

Anonymous said...

Bnyk benda yang takde pada perhimpunan ni

Takde :

1.kecoh
2.huru-hara
3.sampah
4.maki hamun
5.dengki
6.cedera
7.kemusnahan
8.mati
9.lakonan
10.monyet
11.siamang
12.kera
13.beruk dsb...

Syukur alhamdulillah!!!
MALAYSIA TANAHAIRKU MASIH BUMI BERTUAH!!

Anonymous said...

tapi yang paling best, anuwar ibrahim tak de.

Anonymous said...

kalau perangai baju merah ni sama dengan perangai baju kuning tempoh hari,lama negara dah lingkup.....syabas baju merah harap sentiasa berkhidmat untuk rakyat

maun said...

Yg berucap mcm org gila pun ade...mcm x betul je dah..nmpk sgt x confident boleh menang...

Ceritalah cam ne UMNGOK lahir ke...cam ne UMNGOK kena ban..Hari lahir 41 kata 66..ini pun dah menipu...benda lain lg le

Patut cerita pasal parti dia..ini mengutuk org lain...gila sawan ape?

Anonymous said...

Perhimpunan Beruk Dan Babi!!

mdmdmd said...

maun said...
Yg berucap mcm org gila pun ade...mcm x betul je dah..nmpk sgt x confident boleh menang...
Ceritalah cam ne UMNGOK lahir ke...cam ne UMNGOK kena ban..Hari lahir 41 kata 66..ini pun dah menipu...benda lain lg le
Patut cerita pasal parti dia..ini mengutuk org lain...gila sawan ape?
Mangkuk..kau ada tengok pemimpin UMNO maki hamun macam NIKKY, MAT SABUN Ke HADI AWE Ke dan ANUARGAY ke. Cakap pandang-pandang.
KONVENSYEN PAKATAN...Stadium masih boleh buat main bola lagi diruangan yang kosong. RAkyat bahalul je yang sokong PAKATAN. Kalau konvesyen PAS lagilah..gelak lah aku dengan maun sorang nie. Maklumlah hasil tarbiah PASTI PAS masa umur 6 tahun.
Anak aku pun macam kau jugak, suatu ketika dulu. Tapi aku dah brain wash untuk pilih yang mana satu kaca dan mana satu intan. Mana satu perjuangan dan mana satu lakonan. Alhamdulillah...

Aku nasihat kalau hati dah hitam dan busuk, gi cuci kat sungai kelantan. Aku x marah kat rakyat atau orang-orang kelantan, tapi marah kat pemimpin yang x bela nasib rakyatnya. Rakyat kelantan terpaksa merantau untuk mencari rezki...

HIDUP UMNO. JASAMU TETAP KU KENANG.

Anonymous said...

Parti perhimpunan Rasuah Dan kotor!!

mdmdmd said...

Anonymous said...
Perhimpunan Beruk Dan Babi!!
May 12, 2012 2:22 PM

Muhasabah diri.
Banyakan mengaji jangan mengeji.
Banyak membaca jangan dibaca
Banyakkan bersangka baik akan dibalas baik.

Jangan hitamkan hati dengan politik yang banyak mencaci. mencari salah dan meminta dana dari luar.

Kerajaan Malaysia berjaya diselamatkan dari muflis ditahun 1998 akibat tidak mendapat dana pinjaman dari luar. Kerajaan guna dana dalam negara. Alhamdulillah sekarang negara kita terselamat dari krisis ekonomi dunia.

Kalau ikut ANUARGAY dan pinjam IMF...tak tahulah apa jadi sekarang.

Walaupun kerajaan BN atau UMNO tidak 100 % baik, Tapi kerajaan PAKATAN langsung tiada kebaikan kepada rakyat. Sampah sarap bersepah. Sampah masyarakat bertambah. Kedai judi dan pusat urut bertambah. Cukai pintu, tanah dan cukai perkhidmatan naik 300% di negeri PAKATAN. Sekolah dan University di negeri PAKATAN kesemuanya dah nak gulung tikar, kerana kerajaan PAKATAN x mampu nak beri kebajikan kepada rakyat.
Rakyat di negeri PAKATAN telah mula sedar siapa yang lebih membantu rakyat.

Selagi PAKATAN tidak ubah cara dan strategi perjuangan...maaflah kubur dah kata mari. Ini adalah kenyataan masa kini dan tak perlulah meroyan.

Anonymous said...

Perhimpunan Melayu terbesar pernah diadakan. Aman, makmur dan sejahtera. Kita gempur selepas ini. Semoga UMNO dan BN terus kekal memerintah. HURA!!!!!!

Anonymous said...

Jangan shiok sendiri.

Bacalah Malaysiakini.com atau Themalaysianinsider.com

Jgn jadi katak bawah tempurung lagi.

Anonymous said...

Kenapalah sokong perompak?
Nah baca ni:

http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=33039:scorpenes-us$-1bil-success-fees-najib-directly-implicated-in-great-msian-robbery&Itemid=2

Anonymous said...

lembu memang suka warna merah..kah kah kah

Asal Bukan Umno Bangang said...

dah kerah satu negara turun stadium pun masih tak penuh.Nasib baik kerusi stadium warna pun merah...boleh coverline sikit...kah kah bodoh betul umno bangang ni

Anti Mynammar Nepal Organisation said...

Syabas!!!Perhimpunan UMNO yg terakhir.Lepas ni boleh buat kenduri arwah sebab semalam depa semua dah baca talkin untuk UMNO celako laknatullah.

Anonymous said...

suh le pr buat kt stadium gak kita tgk bape kerat yg dtg?kecoh2 buat kt jln raya ape brg...

Anonymous said...

opsss..pr mana brani buat kt stadium..takut tembelang pecah..komplen je pandai..alasan pon bnyak..tp keje ilek hampehh..

Anonymous said...

Yang paling banyak mencaci dan menfitnah adalah Dari ahli UMNO Dan perkasa. Walaupun bukan semua ahli UMNO yang buat begitu, tetapi yang berdiam diri itu juga tidak menegurkan ahli ahlinya supaya tidak berbuat begitu. Tengoklah perbuatan perbuatan yang keji oleh ahli perkasa seperi memberi Tahi, menghadiahkan keranda, bakar gambar ambiga Dan lim guan Eng. Adakah ini berteraskan ajaran Islam?

Anonymous said...

Yang Perompak siang siang itu sebenarnya UMNO.

Anonymous said...

aku bg cadangan le kat bdk2 pr..suh bos korang adakan perhimpunan dlm stadium di 3 tpt serentak..
1.kelantan - perhimpunan pas
2.selangor - perhimpunan pkr
3.p.pinang - perhimpunan dap
ingat buat dlm stadium je..aku nk tgk stadium penuh ke tak..bnyk sgt alasan dan komplen bdk2 pr ni..sendiri pon hampehh..

Anonymous said...

aku bg cadangan le kat bdk2 pr..suh bos korang adakan perhimpunan dlm stadium di 3 tpt serentak..
1.kelantan - perhimpunan pas
2.selangor - perhimpunan pkr
3.p.pinang - perhimpunan dap
ingat buat dlm stadium je..aku nk tgk stadium penuh ke tak..bnyk sgt alasan dan komplen bdk2 pr ni..sendiri pon hampehh..

Anonymous said...

aku bg cadangan le kat bdk2 pr..suh bos korang adakan perhimpunan dlm stadium di 3 tpt serentak..
1.kelantan - perhimpunan pas
2.selangor - perhimpunan pkr
3.p.pinang - perhimpunan dap
ingat buat dlm stadium je..aku nk tgk stadium penuh ke tak..bnyk sgt alasan dan komplen bdk2 pr ni..sendiri pon hampehh..

Anonymous said...

Mane pergi muke Abdullah Ahmad Bedawi, dah ikut langkah si Kadir tu ke?