Breaking News
Loading...
May 10, 2012

Info Post

Saya trauma ketika duduk dalam lokap, itulah kata-kata ismeth ulam raja, budak syiah yang di cekup polis kerana disyaki menerajang seorang anggota polis trafik sewaktu demo bershit 3.0 lepas.

Komen aku: sape suruh kau duduk dalam lokap? kalau duduk kau trauma, ko baring je la, kikikikikikiki lagi satu, baru kau kenal dunia ekk, hari tu kat dataran kau la hero, kau lah pahlawan, apa yang kau cakap semua orang kena ikut, masa kau menganjing kat dataran kau tak fikir pulak ye, bila masuk lokap, mula buat cerita kata trauma la itu la ini la, lepas ni kau lagi trauma bila uitm buang ko...

23 comments:

Anonymous said...

Rileks la dik...

Kata pejuang...lawan tetap lawan...

Tu baru lokap...blm penjara lg...

Nk jd pejuang misti akrab dgn umh ke 2-penjara...
Baru real pejuang!

Ni br kene skit da cenggeng mengadu
Nmpk sgt pejuang taik kucing!

Anonymous said...

Laa...Ingatkan Handal bebenor, nak bunh Polis,Ludah Polis, Baru duduk lokap dah traume...Pendekar Taik kucing...Lawan tetap Lawan [Butoh kau]

usin said...

hiiii!! bosannya dengar budak ni jual kencing. bapaknya penipu, maknya pelakon (penipu jugak la tu, konon perut pecah kena pijak, kepala ikut pecah sama). sekarang anak pulak menambah jumlah penipuannya. berapa guni ntah anak beranak ni punya penipuan. BOSAN!!!

Anonymous said...

la gimana sih baru gitu udah tauma, kalu divonis gimanaya mampos ngak

Anonymous said...

Pemenang anugerah keluarga penipu cemerlang, anugerah penipu lelaki cemerlang, anugerah penipu perempuan cemerlang dan anugerah pendatang baru cemerlang... Wah kira hebat tuuu...

Anonymous said...

YA...ITU LA HERO BRO...
NAK JADI HERO KENA JADI MACAM UNCLE NUAR TIDO DALAM LOKAP DAN PENJARA, LU KENA LALU LA SEMUA NI BRO...

NEXT U TIDO DALAM HOTEL...SUNGAI BULUH BARU LU CHAI....

PORAH....

Anonymous said...

Confirm buat press conference nak cari publisiti lagi dan confirm mesti nak burukkan polis pada pandangan masyarakat...

Nak kata pandai krn belajar di UiTM jurusan undang-undang dgn cgpa 2.3 tapi rasa BODOH juga.

Ada pelajaran tapi tak de akal dan fikiran waras. Sgt senang jadi bahan gunaan pada Anuar dan DAP.

Jgn sia-siakan usia muda, kalau dah belajar buat cara belajar dan dah kawin buat cara ada tanggungjawab.

Jgn sibuk nak cari simpati dan publisiti murahan.

Perjalanan hidup jauh bro dan jgn smpi jadi pengkhianat Melayu dan negara.

Zaman Jepun ada melayu jadi talibarut jepun.

Zaman skrg ada melayu jadi talibarut yahudi.

Anonymous said...

aku simpati dgn kau, ismet ulam raja kaki auta. Kesian kau ye, duduk dlm lokap, kena soal pasal seksualiti kau pulak tu...kejam sungguh abg polis tu ye...

Anonymous said...

MELAYU MUDAH LUPA = kau, bapak kau dan emak kau.

Anonymous said...

Keluarga Anuwar = keluarga Puaka
Keluarga Assmin = keluarga 69
Keluarga Ismeth = keluarga PUTAR ALAM....

Anonymous said...

Dia terajang polis....mungkin semasa dia kecik2 dulu mak dan bapak dia pernah terajang dia dan sekarang dia balas dendam...tapi polis yang jasdi mangsa.

MARA nak bagi can dia belajar lagi kah????

Anonymous said...

selamat menyambut ulang tahun kematian partai umnok yg ke 66..lilin akan ditiup olih tun mahaDEATH bersama undertaker

Anonymous said...

Gi kat madinah atau mekah le
buat bersih kat sana sekali lagi
kalau berani
bukan trauma lagi
potong leher....

Anonymous said...

KAH.KAH..KAH...
BAGI NAK PECAH PERUT AKU.
BUKAN SEBAB DOA NIK AZIZ,TAPI SEBAB GELAK.
TRAUMA?..KAH..KAH..KAH..

ORANG HEBAT...PEMIMPIN MAHASISWA...
BOLEH TRAUMA KE?

TAK BOLEH JADI PEMIMPIN..
TAK BOLEH ..TAK BOLEH...TAK BOLEH.

Anonymous said...

Ek alaaa.bila kena tangkap,panggil bapak...tak aci.

Kalau anak jantan,sendiri buat sendiri tanggung.
Panggil bapak..panggil mak..tak main le.

Maaaaaaak.

Anonymous said...

7:17,
Ye ke UMNO mati?
Mana kau tau? Kau Tuhan ke?
Entah entah kau mati dulu,kena langgar lori taik.

Anonymous said...

tun mahathir masuk ISA- tak dok cerita trauma pun!!budak bodoh ini baru duduk lokap pula; cerita dia trauma!ada aku kisah?

Anonymous said...

nama budak ni ismeth syiah , bapak dia ..mak dia semua syiah totok ,budak UITM tak habis belajar lagi , tapi perangai mengalahkan setan , perasan diri hebat dan bijak sanggat ,

kata berani , kena cekup polis terus trauma , kata berani ...bila kena cari polis muka pucat macam mayat ,

puak2 berShit memang bahalol , kata nak lawan kerajaan ..tumbangkang kerajaan , kenapa hanya cuma sehari ? kenapa tak buat selama setahun ke ?
kata kalau mati lawan kerajaan itu mati syahid , nak syahid sanggat kenapa lari kena sembur air ? kena sepak je dah meraung macam nak mampus ?

pembohong ..penipu , pelawak , bodah , banggang bahalol , goblok !

Anonymous said...

trauma dia jer dia ingat...orang lain yang trauma masa geng2 dia buat benda bodo kat KL tu dia tak kira ker......podah

Anonymous said...

BARU MASUK LOKAP DAH TRAUMA?TUE KAWAN2 DLAM PENJARA DAH SIAPKAN BILIK KO TUE...KALAU KO NAK MAKAN MC D KER KFC KER AKU HARAP CEPAT2LAH KO MAKAN NANTI DALAM PENJARA X DAPAT DAH..

Anonymous said...

Budak2 biasa la kwn2.dik,klu kau takut dok umah la g main ngan ank bini.org dah idup dekat 50 thun ni x penah jmp org mcm kau tau...

Anonymous said...

baru masuk lokap dah trauma?
hero kepala kote!!!

belajar pon masih buta huruf, berlagak samsing, ini baru lokap malaysia, lokap isreal mimang bolih terus mampos kalau budak jenis engkau kena tahan.

mintak lah tolong peguam-peguam pembangkang semua dia bagi servis free, guna otak oi budak.

John said...

selamat menyambut ulang tahun kematian partai umnok yg ke 66..lilin akan ditiup olih tun mahaDEATH bersama undertaker