Breaking News
Loading...
May 21, 2012

Info Post
Tak payah la nak muzakarah dengan parti kapir tu, suka hati mak bapak dia je nak doa laknat kat anggota polis yang berkawal semasa perhimpunan haram bershit 3.0.

Terbaru sekor ostad pas beria-ia nak berdoa laknat kat polis... korang dengar sendiri rakaman audio ceramahnya....

4 comments:

ER-6n said...

Babi pun tau malu kalau tuduh kaum dia sesat lepas tu ajak bermu-ZAKAR. Pe lancau umno tak tau malu. Tuiii...

Anonymous said...

POLIS YANG DOK JAGA TU SEMUA BUAT KERJA LILLA HITAALLA....

KORBANKAN NYAWA DAN JIWA DEMI KERHARMONIAN ORANG LAIN DARI PERUSUH YANG 1/10000 DARI RAKYAT YANG INGAN BEBAS DAN AMAN KEMANA BUMI DI PIJAK

Anonymous said...

Ustaz Salehudin sekutu rapat Khalid Samad. Dia datang mengajar agama di Masjid Ubudiah Seksyen 19 Shah Alam. Tindakan ustaz ini yang kerap ceramah menghentam sesama Islam (UMNO) menyebabkan ramai yang marah dan boikot ceramah Ustaz yang hanya nampak nampak salah UMNO sahaja. Malah semasa demo kepala lembu Ogos 2009 ustaz ini berceramah dimasjid menyalahkan UMNO, sedangkan yang wajar dipersalahkan adalah YB Khalid Samad dan YB Rodziah yang menimbulkan kemarahan penduduk Islam Seksyen 23. Logikkah sebuah kuil hindu yang besar hendak dibina berhampiran kawasan majoriti Islam?. Kuil haram di tanah PKNS Seksyen 19 dapat ganti tapak kuil baru satu ekar. Penduduk Seksyen 19 berdepan pelbagai gangguan oleh pengunjung kuil termasuk ugutan oleh kumpulan gengster 303. Masalah penduduk Seksyen 19 dan Seksyen 23 hanya selesai selepas campur tangan Pertubuhan NGO Islam. Pemimpin PAS hanya tahu menyalahkan sesama Islam tapi tutup sebelah mata perlakuan DAP, Ambiga dan pemimpin PKR yang gila kuasa nak jadi PM. Penganjur Bersih dan pemimpin pembangkang yang berdemonstrasi yang memulakan provokasi kepada polis. Peserta demo sengaja menyusahkan diri sendiri.

Anonymous said...

Betul lah apa yang saudara diatas katakan..Keterlaluan sungguh Ustaz ni menghina polis.. adakah dia lupa yang dihina itu orang islam, dan berbangsa melayu. Tidak sedarkah ia bahawa apa yang diucapkan nya itu ibarat meludah kelangit.? cuba tanya ustaz ini berapa ramai bangsa asing yang menajdi anggota polis.? sebahagian besarnya adalah bangsa melayu.Saya juga merasa hairan mengapa bangsa saya mudah dipengaruhi.. adakah apabila pakatan rakyat memerintah ,ia akan menukar semua polis yang ada dimalaysia. Cuba lihat siapa yang menghina dan siapa yang dihina....Siapa yang memukul dan siapa yang dipukul.. siapa yang merancang... jika tidak silap saya, saorang daripadanya adalah Ambiga yang bukan beragama Islam. yang manjadi kuda tunggangan adalah orang melayu dan beragama islam. tidak sedarkah kita dipermainkan olih orang asing.? Fikir fikir kan lah.......