Breaking News
Loading...
May 10, 2012

Info Post
Kerajaan pakatan haram menindas kaum india, terbaru, kira-kira 600 orang india dari kampung bunga raya subang berdemo di hadapan bangunan suk menuntut keadilan dari mb khalid gagap, mereka menuntut khalid menjawab bagai mana rumah mereka di buat dari POLYSTYRENE.

Yaa... POLYSTYRENE, bahasa melayu panggil gabus..

Ceritanya, apa bila tadi lebih kurang 600 penduduk setinggan kampung bunga raya subang datang ke suk untuk menyerahkan memo bantahan dan menuntut kerajaan selangor dan mb khalid gagap menjawab bagai mana rumah mereka di buat dari POLYSTYRENE, sedangkan dalam perjanjian asal semasa kerajaan bn dulu, rumah mereka di buat dari batu bata, tetapi bila pakatan ambil alih dan projek perumahan itu di mulakan, POLYSTYRENE menjadi bahan binaan utama, sudah la digunakan POLYSTYRENE, bayaran sewa rumah tu pulak di naikan oleh kerajaan pakatan dari harga asal RM 124 ke RM 250 oleh kerajaan pakatan.

Memo itu sepatutnya di terima oleh khalid gagap, tapi di sebabkan khalid tak berani nak berdepan dengan penduduk itu, maka di hantarnya pegawai khas xavier jayakumar, malah mereka menunggu hampir satu jam setengah di hadapan bangunan suk di bawah panas terik...









5 comments:

Abang Sayang said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

pooodahhh.....jgn tolong keling2 ni seme, dah susah baru nak cari BN....

dulu berlagak nak mampoz, perambat moto2 yg ada bendera umno...

Abang Sayang said...

Pengomen babi di atas! Pengikut Al-Juburi sebab tu dia letak pautan sex.. Bangang bin bahalol punya pengomen!

Anonymous said...

Aku setuju yang pengikut Al-Syeikh Al-Juburi taksub pada 2 benda saja. 1. Duit dan 2. Burit/Juboq. Dapat tu kira lupa dunia....

det said...

jangan marah kat dia bro, aku pun tak tau masa dia kecik dulu mak bapak dia bagi dia makan ape sampai buruk perangai macam tu, tak pe aku dah remove...