Breaking News
Loading...
May 16, 2012

Info Post
Kenapa polis hanya melakukan tangkapan terhadap 140 cicak mengkarung sedangkan bapak setan, anwar ibrahim masih lagi bebas dan boleh pergi ke mana-mana ceramah memaki hamun polis.

Umum tahu, anwarlah punca kepada rusuhan bershit tempoh hari, signal yang dia berikan pada azmin, menyebabkan perusuh bertindak liar dengan merempuh penghadang.

Pada aku, polis kena adil, kalau cicak mengkarung polis suruh mereka serah diri, anwar si babak setan yang jadi punca cicak-cicak tu merusuh, pun patut kena tangkap juga...

Video di bawah menceritakan segala-galanya, terang anwar bagi signal pada azmin supaya rempun penghadang yang di buat polis...

2 comments:

Anonymous said...

kita nak tgk..
apakah anwar n sekutunya akan membela mengkarung2 ini..
kalo tak mmg dorang tu bodoh la...
buat keje sia-sia..
dan tak dihargai pun ape yg dibuat oleh mereke2 tu..

Anonymous said...

Tengoklah gambar tu. Mesti nak peluk jantan. Kalau dah aljuburi tetap bergelagat aljuburi sampai bila-bila pun. Inikah orang yang nak memimpin negara!!! Muka tak malu. Harap pihak polis bertindak adil...tangkap bapak demonstrasi. Cakap pemerintah macam Hitler. Sedarkah tidak diri tu pembohong besar macam Hitler.