Breaking News
Loading...
May 17, 2012

Info Post

Hanya 50 ribu, upah untuk tengku abdul aziz bekas naib pengerusi dap untuk menutup mulut dari menceritakan segala kepincangan dalam dap.

Untuk rekod, tengku abdul aziz sepatutnya di sambung penggalnya sebagai senator dalam satu perjumpaan pemimpin tertinggi dap, tapi selepas rusuhan bershit dan kelantangannya mengkritik perhimpunan haram itu, maka penggal senatornya tidak di sambung, malah guan eng dan berberapa ekor pemimpin dap menghantam tengku abdul aziz.

Untuk menutup mulut tengku abdul aziz, guan eng mengarahkan si melayu celup, zairil khir johari, setiausaha politik beliau menalifon tengku abdul aziz dan memberi offer duit 50 ribu supaya dia menutup mulut dari menceritakan keburukan dan kepincangan pentadbiran dap.

Haa..haa... nilai bekas penasihat Bank Negara dan bekas Naib Presiden Tranparency International hanya 50 ribu sahaja di mata cina rasis tu, kalau nilai tengku abdul aziz rm 50 ribu, berapa pulak nilai melayu yang jadi pencacai dalam dap...?

7 comments:

Anonymous said...

yang lain-lain tu hanya bernilai kurang RM1.00 aje macam annuwar le...

hangkedee said...

lagi sedeh hanya diberi minum air kuning.tak percaya ke,tanya ore kelate!

Megat Alam Gempita said...

Nasib yang sama diterima oleh Razali bekas ahli DAP Melayu yang cuba dedahkan agenda pemurtadan oleh DAP semasa di Penang dulu.

Mat Sabu dibeli oleh Lim Guan Eng RM15,000.00 dengan duit judi Sport Toto untuk jadi Ahli Lembaga Pengarah Perbadanan Bekalan Air (PBA) Pulau Pinang. Tapi kerjanya menghancurkan syariat Islam dan menyokong komunis. Biasalah orang makan duit haram mesti buat kerja haram.

Anonymous said...

sikit jee ek..betulah..at least harga org melayu masuk umno ade jute2 ek?

FuCK, PUKimaK Blogger UMNO said...

JAKIM Bersama UMNO - Gandingan Mantap MEDIA PRIMA dan UTUSAN PORNO membuahkan hasil. Lihat sendiri BUKTI 'Transformasi Besar Kpd Generasi Muda' telah berjaya!

Usaha Berkesan TV3
1~BUKTI 1 * (HOT)
2~BUKTI 2 * (HOT)
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4
5~BUKTI 5 * (HOT)

Usaha Berkesan Utusan Malaysia
1~BUKTI 1
2~BUKTI 2
3~BUKTI 3


Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

Anonymous said...

nilai ahli melayu dap picisan 5 sen je kot..itupun kalo ada rege...mamat May 17, 2012 4:56 PM bawak2 le mengucap..nak tegur org baiki diri sendiri dulu..otak kuning mcm bershit..pencacai PR la ni..komen kat sumer blogger pro Bn..xde maruah punye olang...

aku melayu said...

busuk punye olang