Breaking News
Loading...
May 9, 2012

Info Post
Ini lah wajah-wajah kera belaan nik ajis yang berdemo di tanah suci mekah dan madinah, dek kerana perangai kera mereka tu, kerajaan arab saudi berkemungkinan akan mengenakan sekatan atau menggantung jemaah haji dan umrah dari malaysia.

Lepas ni sapa nak buat haji boleh la pi pulau melaka, korang boleh tawaf kat depan pintu rumah nik aziz dan pi melontar di jkr 10.

Wajah-wajah bahalul dan detailnya korang klik sini.



8 comments:

Anonymous said...

BABI! BIKIN MALU ANAK NEGERI

Anonymous said...

HA2..BETUL TU..BABI2 TU BIKIN MALU ANAK NEGERI..BABI2 DAN ANJING2 BELAAN PORK NICK NAJIS...TGK BETUL2 MUKA DORG TU...TEMPAT YG SUCI..TP SYG..BINATANG2 TU DH KOTORKAN..KENA SAMAK BEB...

Anonymous said...

Mereka bukan kera...yang kera itu semua blogger mykmu.net..bahlul...pasal tidak suka bersih itu kotor la...namanya

Anonymous said...

Bersih belum tentu suci, tapi suci sudah semestinya bersih...

mdmdmd said...

Tolong sampaikan kepada bahalul ciptaan PAS.
Demontarasi bukanlah satu dakwah.
Demonstrasi bererti menderhaka.

Kalau dalam hukum islam, dibolehkan berdemontarasi, eloklah kita berdemontarsi depan rumah menentang ibu bapa kita kerana merekalah kita dilahirkan didunia.

Tapi tahalul PAS tetap cakap demontrasi halal, lebih-lebih lagi kalau rosakkan harta awam.

Hatiku dah rosak pasal asyik teringat burung yang dalam kain belum mematuk lagi hari ni.

Anonymous said...

bengong kau anon 4:56. kalau nak bersih pun buat kat Malaysia cukuplah. kau tunjuk kat Saudi buat apa? Kalau bukan kera,BEROK lah! Balik awallah depa ni. Ingatkan budak ni pergi belajar diMekah,rupanya .....

Anonymous said...

HUKUMAN DEMO DI ARAB SAUDI ADALAH HUKUMAN PANCUNG WALAUPUN DILAKUKAN WARGA ASING...KESIAN NIK ABDUH KALAU KENA TANGKAP..

Luke Varner said...

Tolong sampaikan kepada bahalul ciptaan PAS. Demontarasi bukanlah satu dakwah. Demonstrasi bererti menderhaka. Kalau dalam hukum islam, dibolehkan berdemontarasi, eloklah kita berdemontarsi depan rumah menentang ibu bapa kita kerana merekalah kita dilahirkan didunia. Tapi tahalul PAS tetap cakap demontrasi halal, lebih-lebih lagi kalau rosakkan harta awam. Hatiku dah rosak pasal asyik teringat burung yang dalam kain belum mematuk lagi hari ni.