Breaking News
Loading...
June 14, 2012

Info Post

Masih lagi cerita dalam mesyuarat biro politik pkr yang berlangsung minggu lepas, menurut sumber, anwar pening dengan sikap pas yang sanggup bersekongkol dengan dap, pas sanggup membantu dap untuk merampas 3 buah kerusi yang pada pru lepas di tandingi oleh pkr, kerusi itu ialah, dun derga di kedah, yang mana berlaku pertandingan 3 penjuru antara pkr dan dap, indra kayangan di perlis yang juga kerusi pkr dan satu kerusi parlimen di pahang, indra mahkota yang juga di menangi oleh pkr.

Dalam mesyuarat itu juga, anwar cukup berangin dengan mustafa ali negotiator bagi pihak pas kerana meletakan syarat yang cukup melampau, apa syarat pas pada pkr...? 'sekiranya pkr nak kan kerusi parlimen yang di tandingi oleh pas pada pru lepas, maka pkr mestilah menyerahkan sekurang-kurangnya 2 kerusi dun sebagai ganti' pada pandangan pas, cita-cita untuk menakluk kerajaan persekutuan hanyalah angan-angan kosong, jadi pas tak bergitu kisah kekurangan kerusi dalam parlimen, pada mereka menjadi kerajaan negeri adalah cita-cita yang lebih rasional.

Jadi pengumuman rafizi gay jamban sebagai calon parlimen pandan hanyalah untuk cover line, kononnya pembahagian kerusi antara parti-parti dalam pakatan sudah selesai, padahal parlimen pandan tu adalah kerusi yang ditandingi oleh pkr pada pru lepas, sebenarnya anwar memang nakkan rafizi bertanding di terengganu memandangkan rafizi memang berasal dari sana, tapi pas tak nak bagi tempat pada pkr yang hanya ada 2 kerusi parlimen sahaja di sana, senang cerita pas tak nak bagi satu lagi kerusi mereka untuk di tandingi oleh pkr, jadi nak tak nak anwar terpaksa umum rafizi gay jamban bertanding di pandan walau pun anwar tahu, itu adalah kerusi bunuh diri bagi pkr...

3 comments:

Lankas007 said...

RAFIZI GAY....hahahaha....dia lebih teruk dari itu lah

Lankas007 said...

Wahai orang Melayu...UNDI Kafir tu HARAM....Komunis limkitsiang dan anaknya dan Karpal, lagi haram...Tolong Cina dapatkan Penang dan halau Melayu keluar adalah Haram...Penang tempat lahir PAS....Penang jadi Singapura....

Anonymous said...

Ye ke melayu lari dari penang......mamak umno je kut...takut kena penjara kat pulau jerjak.kena cakap kat Kay jay ni..... eh eh undi kafir haram! kecuali Chua soi lek ice cream tak pa...boleh tumpang sama kot. Islam Umno baru ke! Jangan mare ha! memang kena jual dah.... lan belangkas ooooi!.