Breaking News
Loading...
June 17, 2012

13 comments:

zack ahmad keychain said...

Hangpa bloggers tak dak kerja lain ka. Asik nak memfitnah. Esok ayaq Zapple yg Tuan Guru Nik Ajis minum pun kata ayaq Tiger. Dah kompom baru cerita. Sat ni kena saman...hang baru tau. Kita orang Islam kena jangan menuduh. Klau nak juga tuduh ikutlah syariat.

Anonymous said...

part dia semua fitnah, dosa, neraka. kalau kena kat part org lain, semua betul, sahih. Dasar pembangkang tak sedar diri. Title tuan guru tu suku sakat pAs yang sendiri bagi. Masuk bakul sendiri angkat. Sebenarnya tak layak pun.

Anonymous said...

PAS lagi dashyat. PAS tiap tiap tahun menunaikan haji & umrah dan mendapat haji mabrur. Baca surah Yasin tiap tiap malam. Sembahyang hajat penuh stadium. Apabila jadi penceramah PAS dah mula membuat fitnah, mencarut, mengkafirkan & memburukan sesama sahabat Islam, membuat pembohongan, membiarkan Islam di hina semata inginkan kuasa politik.

Anonymous said...

weh edit pakai software pe???

Anonymous said...

take beer! he he!!

Ezad said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

takpe selagi takde bukti kita tak taw sape yg dok fitnah...harap ALLAH sahaja yang mampu membalasnya tak kira la puok mana..dan balasan ALLAH amatlah pasti..

Anonymous said...

Pas jerit "Takebeer"
Dap jawab"Yam Seng".Dah kena lah tu.

Anonymous said...

MashaALLAH sampai tahp ni kita nak berpolitik.Zikir untuk memuji Allah kita permainkan dgn sesuatu yg haram.Tak cukupkah kita menyokong kezaliman dan sekarang kita pulak menzalimi diri sendiri.Marilah bersama kita balik kepada Islam dan takutlah kepada ALLAH dgn sebenar2nya takut dan ingatlah bertapa pedih dan azabnya siksaaanNYA kelak.Tiada siapa dapat menyelamatkan kita kecualiNYA.Apalah keuntungan dunia yg sedikit tetapi langsung tiada membawa kebaikan diakhirat kelak.Wasalam

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sekadar peringatan bagi yang lupa." Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8)

Anonymous said...

ada bukti pun tak percaya,takda lagi la..........otak batu ........

Anonymous said...

Penyokong2 PAS ni selalunya hanya nak dengar apa yang mereka nak dengar saja.. Kalau statement bukan dari pemimpin mereka, cakaplah apa pun yang benar, mereka tak akan percaya. Cakap2 dari sesama mereka saja yang boleh dipercayai. Walaupun dah banyak statement dari pemimpin2 mereka yang menyimpang dari Islam. ALLAH dah bagi akal untuk berfikir dan menilai, tapi sayang tak tau nak digunakan dengan baik. Sampaikan otak pun dah jadi bengap dan dungu. Sebab tu orang2 PAS senang sangat dikencing oleh orang2 Parti Kencing Rakyat dan Depa Adalah Pig. Lagi satu untuk penyokong PAS. Kalau nk takbir, takbirlah di tempat yang bersesuaian. Contoh: jangan la takbir masa buat rusuhan dan kacau kat tempat awam. ALLAH tak suka orang yang membuat kacau dan membuat kerosakkan.

Ana said...

Pas jerit "Takebeer" Dap jawab"Yam Seng".Dah kena lah tu.